قیمت شیشه ضد گلوله

قیمت هر متر مربع شیشه ضد سرقت ، ضد گلوله – ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

شیشه ضد گلوله – شیشه امنیتی  ۳   لایه ۱۰ میل فلوت

ضخامت شیشه ضدگلوله

واحدقیمت 
شیشه ضد گلوله – شیشه امنیتی  ۳   لایه ۱۰ میل وین وایت با PVB1.52هر متر مربعتماس بگیرید
شیشه ضد گلوله – شیشه امنیتی ۳ لایه ۱۰ میل فلوت با PVB1.52هر متر مربعتماس بگیرید
شیشه ضد گلوله – شیشه امنیتی  ۳   لایه ۱۰ میل  سوپر کلیر  با PVB1.52هر متر مربعتماس بگیرید

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

قیمت شیشه ضد گلوله – با شیشه  بلژیک

ضخامت شیشه ضدگلوله
واحدقیمت 
شیشه ضدگلوله ۳  لایه ۱۰  میل کریستال بلژیک  با PVB152 – کاملا شفافهر متر مربعتماس بگیرید

جهت مشاوره رایگان با نگین شرق  و استعلام قیمت شیشه ضد گلوله  در مشهد لطفا ابعاد درخواستی شیشه را به شماره  واتساپ ۰۹۱۲۹۵۸۹۴۹۷  ارسال کنید(مدیر فروش شیشه های امنیتی آقای مهندس میرشاهی )

فیلم تست شیشه ضد گلوله توسط وزارت اطلاعات

شیشه ضدگلوله

شیشه ضد گلوله 

یکی از بهترین و مقاوم ترین شیشه ها که از آن برای مصارف و کاربردهای امنیتی استفاده می شود، شیشه ضد گلوله یا شیشه ضد سرقت است. این نوع شیشه دارای  یک ماده کامپوزیتی است که از شیشه و فیلم پلی کربنات تشکیل می شود.شیشه ضد گلوله متشکل از ۳ یا ۴ لایه شیشه می‌باشد که بوسیله طلق اکنیتی پلیمیر پی وی بی پوشانده شده است. وقتی گلوله به لایه اول برخورد میکند لایه پلاستیکی فشار گلوله را میگیرد و گلوله را متوقف میکند.  همین ویژگی سبب شده که از شیشه ضد سرقت یا ضد گلوله برای موارد امنیتی به عنوان شیشه ضد گلوله طلا فروشی و حتی برای منزل نیز از آن استفاده کرد. به همین دلیل این شیشه در برخی موارد با نام شیشه ضد سرقت خانه هم شناخته می شود. بنابراین افراد مهم و سرشناس که به تامین امنیت محل زندگی خود اهمیت می دهند، نیز می توانند از این نوع شیشه استفاده کنند.

بیشتر در نمای اسپایدر، موزه ها،بانک ها، طلا فروشی ها و مراکز امنیتی اجرا میشود .شیشه های ضد گلوله بصورت ایرانی و خارجی قابل ارائه می‌باشند.جهت  مشاوره رایگان قیمت شیشه ضدگلوله مشهد با نگین شرق  و استعلام قیمت لطفا ابعاد درخواستی شیشه را به شماره های درج شده در سایت ارسال کنید.

مجموعه نگین شرق شیشه ضدگلوله، شیشه ضد گلوله طلافروشی ، شیشه ضد گلوله خودرو و شیشه ضدسرقت را با بهترین کیفیت و بهترین متریال در اختیار شما قرار می دهد.

تست شیشه ضد گلوله توسط وزارت اطلاعات

مراحل تست شیشه ضد گلوله

برای تست شیشه های ضد گلوله ،در ابتدا یک مثلث متوازی الاضلاع با طول ساق ۱۲ سانتی متر در نظر گرفته می شود. سپس مقاومت شیشه از فاصله ۵ تا ۱۰ متری توسط سلاح مورد نظر تست می شود.

حرف S به معنی این است که پس از اصابت گلوله به شیشه ، تکه های ریز شیشه به اطراف پخش می شود.

حرف NS به معنی این است که پس از اصابت گلوله به شیشه ، تکه های ریز شیشه به اطراف پخش نمی شود.

قیمت شیشه ضدگلوله

عملکرد شیشه ضد گلوله

مورد بعدی که باید درباره شیشه ضد سرقت بدانید، مربوط به عملکرد آنها می‌شود. درواقع شما باید با طریقه کارایی این شیشه‌ها آشنا باشید تا بدانید که چرا دارای مقاومت بالایی هستند. در ادامه، درباره عملکرد شیشه ضد ضربه یا همان شیشه‌های ضد گلوله، به شما توضیح می‌دهیم:

در اولین مرحله، باید بدانید که ضخامت شیشه‌های ضد گلوله از ۷ میلی‌متر شروع می‌شود و تا ۷۵ میلی‌متر هم ادامه دارد؛ اگر کمی در حوزه شیشه فعال باشید، قطعا می‌دانید که هر چه ضخامت شیشه‌ها بیشتر باشد، قطعا دارای مقاومت بیشتری هستند که حتما تاثیرات مستقیمی را هم بر روی قیمت شیشه ضد ضربه می‌گذارند.

این شیشه‌ها، از چندین لایه تولید می‌شوند؛ وقتی یک گلوله به شیشه‌های ضد ضربه برخورد می‌کند، درواقع لایه اول را می‌کشند و حتی از آن عبور هم می‌کند. اگر دقت کرده باشید، بعد از اصابت گلوله به شیشه‌های ضد گلوله، این شیشه‌ها، ظاهری شبیه به شکسته شدن را به خودشان می‌گیرند که این ظاهر هم به خاطر شکسته شدن لایه اول شیشه ضد گلوله است.

ولی لایه بعدی شیشه ضد سرقت، باعث کاهش انرژی جنبشی گلوله می‌شوند که یعنی سرعت گلوله را کم می‌کنند. همین کم شدن سرعت و انرژی جنبشی گلوله، باعث می‌شود تا از آن سمت شیشه، عبور نکند.

البته همانطور که در بالاتر هم توضیح دادیم، ضخامت می‌تواند تاثیرات مستقیمی را بر روی مقاومت شیشه بگذارد. برای همین باید قبل از استفاده از این شیشه‌ها، ابتدا همه موارد را بررسی کنید. بگذارید یک مثال بزنم تا بهتر متوجه منظور ما شوید.

به نظر شما، سرعت و قدرت گلوله‌های کلاشینکف با قدرت و سرعت گلوله‌های کلت یکسان است؟ قطعا نه! قدرت گلوله‌های کلاشینکف، بسیار بیشتر از گلوله‌های کلت است. در این لحظه، شیشه‌های ضد گلوله با ضخامت ۷۵ میلی‌متری می‌تواند مقاومت بیشتری را نشان دهد یا شیشه‌های ضد سرقت با ضخامت ۲۰ میلی‌متر؟

انواع مختلف شیشه‌های ضد گلوله

 یکی دیگر از اصلی‌ترین مواردی که می‌تواند تاثیرات مستقیمی را نیز بر روی قیمت شیشه ضد گلوله بگذارد، مربوط به انواع مختلف آنها می‌شود. چون هر کدام از آنها، قاعدتا دارای ویژگی‌های مختلفی نسبت به یکدیگر هستند که می‌تواند باعث تغییرات در کارایی و تقاضا آنها شود. همه این موارد، می‌تواند باعث تغییرات زیادی در قیمت آنها ایجاد کند.

در کل سه نوع از شیشه‌های ضد سرقت وجود دارد که در ادامه، به توضیح آنها می‌پردازیم:

۱. اکریلیک

همانطور که از اسم آنها هم مشخص است، در این نوع از شیشه‌های ضد گلوله، از یک لایه اکریلیک استفاده می‌شود. در بین دو نوع دیگر، نوع اکریلیک دارای مقاومت کمتری است و برای همین در مکان‌هایی از آنها استفاده می‌شود که نیاز به مقاومت کمتری باشد.

۲. پلی کربنات

معمولا در تمامی توضیحات و صحبت‌هایی که از شیشه‌های ضد گلوله می‌شود، اکثریت به سراغ توضیح نوع پلی کربنات آن می‌روند؛ البته باید بدانید که نوع پلی کربنات، پرتقاضاترین نوع شیشه‌های ضد گلوله به شمار می‌رود.

در ساخت این نوع شیشه‌ها، از چندین لایه پلی کربنات استفاده می‌شود و اگر بخواهیم مقاومت آن را با نوع اکریلیک مقایسه کنیم، باید بگوییم که نوع پلی کربنات دارای مقاومت بسیار بیشتری است.

۳. شیشه و لایه طلق

ساده‌ترین نوع شیشه‌های ضد گلوله، نوع شیشه و لایه طلق است و همانطور که از اسم آنها هم مشخص است، از یک لایه طلق در زمان ساخت آنها استفاده می‌شود.

شیشه ضدگلوله

مزایای شیشه ضد گلوله

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند تاثیرات مستقیمی را بر روی قیمت شیشه ضد گلوله بگذارد، مربوط به بحث ویژگی این محصولات می‌شود؛ در واقع ویژگی و مزایا هر محصولی، می‌تواند باعث تغییرات قیمت همان محصول شود که شیشه‌های ضد گلوله هم از این قائله مستثنی نیستند.

البته این شیشه‌ها، دارای مزایای زیادی هستند که در ادامه این بخش، مهم‌ترین آنها را با هم بررسی می‌کنیم:

۱. مقاومت بالا در برابر گلوله، مواد منفجره و …

اصلی‌ترین ویژگی تمامی شیشه‌های ضد گلوله، مربوط به مقاومت بالای آنها می‌شود؛ البته همانطور که در بالا هم توضیح دادیم، این شیشه‌ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام از آنها هم دارای مقاومت‌های خاص خودشان هستند.

برای مثال برخی از شیشه‌های ضد گلوله، یک طرفه هستند که یعنی فقط از یک طرف، دارای قابلیت ضد گلوله می‌باشند که از آنها برای شیشه ضد گلوله ماشین استفاده می‌کنند. ولی آیا می‌توان از همین نوع شیشه به عنوان شیشه ضد گلوله طلافروشی استفاده کرد؟ قطعا نه!

یکی از مزیت های اساسی این شیشه، توانایی آن در محافظت از اموال و پرسنل اماکنی نظیر بانک ها و ساختمان های دولتی تحت شرایط خطرناکی همچون سرقت و… می باشد.

۲. شفافیت

ویژگی شفافیت، فقط محدود به شیشه‌های ضد گلوله نمی‌شود و در تمامی انواع مختلف شیشه‌ها می‌توانید از این قابلیت بهره مند شوید. قابلیت شفافیت باعث شده تا از فضای داخل به بیرون و از فضای بیرون به داخل دید داشته باشید.

البته برای افزایش امنیت در برخی از مدل‌های شیشه ضد گلوله، معمولا آن را به صورت مات تولید می‌کنند تا هیچکسی نتوانید از فضای بیرونی، به فضای داخلی دید داشته باشد.

البته این شفافیت می‌تواند مزایاهای دیگری هم داشته باشد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به افزایش نور طبیعی و صرفه جویی در انرژی اسم برد.

۳. مقاومت حرارتی

در بالاتر درباره مقاومت بالا این شیشه‌ها در برابر ضربات مختلف صحبت کردیم؛ ولی باید بدانید که این شیشه‌ها، دارای مقاومت بالایی در بحث حرارتی نیز هستند. البته مقدار مقاومت حرارتی هم بستگی به نوع شیشه ضد گلوله دارد؛ ولی به طور کلی، این شیشه‌ها می‌توانند تا دمای ۳۲۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند.

چه عواملی بر روی قیمت شیشه ضد گلوله تاثیرگذار است؟

قیمت شیشه ضد گلوله را عوامل متعددی تعیین می کند و عوامل مختلف قیمت شیشه ضد گلوله را تحت تاثیر قرار می دهد، در ادامه به برخی از عوامل تاثیر گزار بر قیمت شیشه ضد گلوله اشاره می‌شود:

  1. نوع و جنس شیشه: شیشه ضد گلوله متشکل از ۳ یا ۴ لایه شیشه می‌باشند که اکریلیک، پلی کربنات، شیشه و لایه طلق هستند نوع هر شیشه بر قیمت تاثیر گزار است.
  2. ضخامت شیشه های استفاده شده:  شیشه‌هایی با ضخامت بیشتر، قیمت بالاتری دارند و در مقابل شکستن و تخریب مقاومت بیشتری دارند.

  3.    ابعاد شیشه: شیشه‌هایی با ابعاد بزرگتر قیمت بالاتری دارند.

  4. تاییدیه ها و استاندارها: شیشه هایی که دارای تاییدیه و استاندارد هستند کیفیت و عملکرد بهتری دارند و می توانند اطمینان و اعتماد خریداران را جلب نمایند.

  5. نوع فریم و اتصال شیشه: هر چه فریم با کیفیت تر و مقاوم تر باشد، قیمت شیشه ضد گلوله بیشتر می شود.
  6. برند کارخانه تولید کننده شیشه : برند و تجربه کارخانه تولید کننده شیشه بر اعتماد مشتریان و قیمت شیشه تاثیر گزار است.

  7. کاربردهای شیشه : کابرد شیشه هم تاثیرات زیادی در بحث قیمت دارند و برای همین نمی‌توان گفت که قیمت شیشه ضد گلوله خودرو با قیمت شیشه ضد گلوله طلا فروشی یکسان است.

در کل پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت را داشتید، با شرکت نگین شرق تماس بگیرید تا با قیمت روز شیشه ضد گلوله آشنا شوید. نگین شرق دارای نمایندگی شیشه ضد گلوله تهران است که شما از هر جای ایران می‌توانید از خدمات تیم نگین شرق استفاده کنید.

 در فیلم زیر می توانید مقاومت و ضخامت شیشه ضد گلوله در برابر سلاح های متفاوت را مشاهده کنید.

تاییدیه ستاد ناجا کل کشور

نمونه رنگ انواع شیشه ضد گلوله

چرا شیشه ضد گلوله  نگین شرق؟

۱)شرکت نگین شرق دارای تاییدیه نیروی انتظامی به شماره ۲/۱۰۱۳۷ می باشد.

۲) شرکت نگین شرق مجری و تامین کننده شیشه ضد گلوله برای بیش از ۱۰۰۰ واحد صرافی و طلا فروشی در سراسر کشور است.

۳) با توجه به حساسیت بالای شیشه ضد گلوله شیشه فوق با طلق pvb آلمانی تولید می‌گردد، که دارای ۵ سال گارانتی طلق می باشد.

۴) شیشه فوق طی چندین مرحله مورد تست وزارت اطلاعات ، تایید ستاد کل ناجا و  نیروی انتظامی   قرار گرفته است.

۵) در صورت استفاده از pvb  نامرغوب بعد از ۱ سال شیشه دچار لک شده و همچنین به ماتی و سبزی تغییر رنگ پیدا میکند.

۶) جذب حدود ۹۹ درصد اشعه uv خورشید (محافظت لوازم داخل ساختمان در برابر اشعه مضر خورشید )

۷) کاهش قابل توجه صدای ورودی به داخل

۸) قابل استفاده برای ویترین طلا فروشی ، صرافی ، ساختمانهای دولتی ، بانکها و…

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

سوالات متداول

شیشه ضدگلوله شیشه‌ای است که از مواد مقاوم به گلوله ساخته شده و برای مقاصد امنیتی و حفاظتی استفاده می‌شود. این شیشه معمولاً از یک یا چند لایه شیشه با لایه هایی در بین آن برای حفاظت از گلوله تولید می شود.

شیشه ضدگلوله به دلیل اینکه از موادی تشکلیل شده است که در برابر گلوله مقاومت دارند. معمولا جنس این شیشه ها پلی کربنات سخت می باشد و این شیشه ها می توانند جلوی ضربه وارده گلوله را گرفته و آن را دفع کنند.

شیشه ضدگلوله در مکان‌هایی که نیاز به امنیت افراد و محصولات دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکان‌ها می‌توانند شامل ایستگاه‌های امنیتی، بانک‌ها، ادارات دولتی، ویترین‌های جواهرات، اتومبیل‌ها و حتی ساختمان‌های مسکونی باشند.

شیشه ضدگلوله مزایایی از قبیل افزایش امنیت، حفاظت در برابر سرقت و حملاتی همچون شورش می باشد و عایق حرارتی و صوتی است و در این موضوعات کاربرد دارد.

  بله، شیشه ضدگلوله معمولاً قیمت بالایی دارد. این به دلیل استفاده از مواد مقاوم به گلوله و فناوری‌های ویژه برای تولید آن است. همچنین، هزینه نصب و تعویض آن نیز می‌تواند هزینه‌های اضافی را به همراه داشته باشد.

10 نظر در “قیمت شیشه ضد گلوله-شیشه ضد سرقت

  1. رحمن کریمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    لطفا قیمت بروز شیشه ضد گلوله ومشاوره جهت نصب میخواستم.

    1. admin55 گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      تماس بگیرید تا قیمت روز خدمتتون اعلام شود و همچنین مشورت های لازم

  2. سعيد نفريه گفت:

    سلام
    جهت پنجره ساختمان مسکونی که داری ابعادحدود ١*٠/٧ و ٠/٩*١/١٠ و داری شیشه دو جداره به میزان دو شیشه ۴ میل و اسپیسر ١٩ میل می باشد محصولی نسکن در مقابل ضربه موجود هست ممنون

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      تماس بگیرید تا قیمت روز خدمتتون اعلام شود و همچنین مشورت های لازم

    2. هانیه احمدیان گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      تماس بگیرید

    3. هانیه احمدیان گفت:

      جهت مشاوره تماس بگیرید بگیرد لطفا

  3. یاسر گفت:

    سلام قیمت شیشه ها همونیه که تو سایتتون هست

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      خانم مهندس طوسی

    2. هانیه احمدیان گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      تماس بگیرید تا قیمت روز خدمتتون اعلام شود و همچنین مشورت های لازم

  4. احسان جعفری گفت:

    سلام برای خودرو هم دارید برای کل شیشها ماشین (پنجره ها و مخصوصا جلو خوردو) بنز ۲۳۰e ؟
    لایه‌اش چند سانت است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *