قیمت شیشه دو جداره
۴ ، ۵ و ۶ میل سفید  فلوت
شیشه دوجداره

 لیست قیمت روز شیشه دوجداره 

شیشه های دوجداره مجموعه نگین شرق همگی به صورت صنعتی تولید می شوند و به همین دلیل نسبت به نوع دست ساز آن ، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پیشنهاد می کنیم « تفاوت شیشه دوجداره دستی و صنعتی » را مطالعه کنید و با آگاهی کامل اقدام به تهیه شیشه و پنجره دوجداره نمایید.

قیمت شیشه دو جداره سکویت  و  کرکره دار – برای متراژ بالای ۱۰۰ متر مربع – ۱۴۰۲/۰۱/۲۰

نوع شیشه ( دوجداره )غیر سکوریتسکوریت 
۴ میل سفید فلوت +۴ میل سفید فلوت(کارخانه ای تمام اتومات) تماس بگیریدتماس بگیرید
۴ میل سفید فلوت +۴ میل سفید فلوت(نیمه صنعتی) تماس بگیریدتماس بگیرید
۵ میل سفید فلوت +۵ میل سفید فلوت(کارخانه ای تمام اتومات)  تماس بگیریدتماس بگیرید
۶ میل سفید فلوت +۶ میل سفید فلوت  (کارخانه ای تمام اتومات)  تماس بگیریدتماس بگیرید
۶ میل سفید فلوت + ۶ میل برنز (کارخانه ای تمام اتومات)تماس بگیریدتماس بگیرید
۶ میل سفید فلوت +۴ میل سفید فلوت (نیمه صنعتی )تماس بگیریدتماس بگیرید
۴ میل سفید فلوت +۶ میل سفید  فلوت (کارخانه ای تمام اتومات) تماس بگیرید تماس بگیرید

با توجه به نوسانات بازار جهت استعلام قیمت به روز شیشه دوجداره تماس بگیرید.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

شیشه دوجداره لمینت سوپر

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت شیشه دوجداره

قیمت هر متر شیشه دو جداره فقط یکی از موارد تاثیر گذار بر روی قمیت شیشه‌های دو جداره به شمار می‌رود. ولی باید بدانید که عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند به صورت مستقیم بر روی قیمت شیشه‌های دوجداره و بقیه انواع شیشه‌ها تاثیر بگذارند.

در ادامه این بخش، قصد داریم که درباره عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت شیشه دوجداره ساده، قیمت شیشه پنجره و بقیه انواع شیشه‌های دوجداره صحبت کنیم.

۱. کیفیت شیشه

وقتی هر شخصی از ما می‌پرسد که قیمت شیشه دوجداره متری چنده، بحث کیفیت را به کلی فراموش می‌کنند. کیفیت شیشه‌ها می‌تواند تاثیرات مستقیمی را بر روی قیمت شیشه‌های دوجداره بگذارند؛ البته بحث کیفیت، در همه حوزه‌ها صدق می‌کند و فقط محدود به کیفیت شیشه هم نمی‌شود.

همانطور که می‌دانید، شرکت‌های بسیار زیادی هستند که هر کدام از آنها هم فرمولاسیون‌های خاص خودشان را برای ساخت شیشه دوجداره دارند؛ تفاوت در همین فرمولاسیون‌ها می‌تواند باعث ایجاد تغییرات زیادی در بخش قیمت آنها شود.

برای همین هر موقع، سوالاتی درباره قیمت شیشه دوجداره متری در ذهن شما به وجود آمد، باید بدانید که هیچ قیمتی دقیق وجود ندارد. زمانی می‌توانید به دنبال یک قیمت دقیق باشید که بدانید به دنبال چه نوع کیفیتی هستید.

۲. نوع شیشه

شیشه‌های دوجداره در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به شیشه دوجداره ساده و سکوریت اشاره کرد. حتی نیاز هم نیست که ویژگی این دو نوع مختلف را به شما توضیح دهیم؛ چون قطعا همه شما می‌دانید که قیمت شیشه دوجداره سکوریت با قیمت شیشه دوجداره ساده یکسان نیست.

هر کدام از این شیشه‌ها، دارای کارایی‌های مختلفی هستند؛ معمولا از آنجایی که شیشه‌های دو جداره سکوریت دارای کیفیت و مقاومت بیشتری نسبت به شیشه‌های معمولی هستند، در مکان‌هایی از آنها استفاده می‌شود که نیاز به امنیت بیشتری باشد.

۳. اسپیسر

اسپیسر جزو مواردی است که بر روی قیمت شیشه دوجداره با نصب تاثیر می‌گذارد. چون اسپیسرها یک نوع یراق آلات هستند که از آنها با اسم جداکننده هم یاد می‌کنند. این یراق آلات باعث می‌شود تا در بین دو شیشه، فاصله بیفتد. درواقع در بین شیشه‌های دو جداره، باید یکسری گازهای مخوصی وجود داشته باشد تا کارایی شیشه‌های دوجداره حفظ شود.

در صورت عدم  وجود اسپیسر، این اتفاق نمی‌افتد و شیشه‌های دوجداره، عملا کارایی خودشان را از دست می‌دهند. البته قیمت اسپیسرها هم خودش یک بحثی جداگانه دارد. چون اسپیسرها هم در اندازه و انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آنها هم بنا به ویژگی‌های مختلفشان، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. در ادامه، به معرفی چند نمونه از معروف‌ترین اسپیسرها می‌پردازیم:

  • اسپیسر فلزی: اسپیسرهای فلزی و به دلیل قابلیت رسانا بودن، ممکن است که باعث کم شدن خاصیت عایق شیشه شوند
  • اسپیسر چسب دار: این نوع اسپیسرها دارای طول عمر کمتری نسبت به نوع فلزی هستند و در گذر زمان، مقاومت خودشان را از دست می‌دهند.
  • و …

 ۴. برش شیشه

فرقی نمی‌کند که قصد خرید شیشه دوجداره را دارید یا شیشه‌های رومیزی؛ در هر صورت باید بدانید که برش شیشه یکی از عواملی است که تاثیرات مستقیمی را بر روی قیمت کلی انواع مختلف شیشه‌ها می‌گذارد که شیشه‌های دوجداره هم از این قائله، مستثنی نیستند.

هر چه کیفیت برش شیشه‌ها بیشتر باشد، قاعدتا قیمت آنها نیز افزایش می‌یابد. البته این نکته را هم بدانید که تمامی شیشه‌ها، معمولا با استفاده از دستگاه‌های مخصوص برش داده می‌شود. ولی امکان بروز خطا در این دستگاه‌ها وجود دارد که هرگونه خطا در هنگام برش، تاثیرات مستقیمی را نیز بر روی قیمت آنها می‌گذارد.

چون خطا در برش شیشه، می‌تواند باعث ناهماهنگی دو لایه شود که همین ناهماهنگی‌ها، تاثیرات زیادی را بر روی عملکرد کلی شیشه می‌گذارد.

۵. سیلیکاژل

شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که درباره تاثیر سیلیکاژل بر روی قیمت شیشه دوجداره خبر داشته باشد. مقدار و نوع سیلیکاژل، تاثیرات مستقیمی را بر روی کیفیت شیشه‌های دوجداره می‌گذارد. وجود سیلیکاژل مربوط به جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل شیشه‌ها می‌شود. درواقع نباید هیچ رطوبتی به داخل شیشه نفوذ کند. در غیر اینصورت، شما بخارهایی را در داخل شیشه مشاهده می‌کنید که ظاهر بدی را به شیشه می‌دهند و حتی می‌تواند کیفیت شیشه‌های دوجداره را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

سیلیکاژل‌ها درواقع در داخل اسپیسرها قرار می‌گیرند. وجود سیلیکاژل، باعث می‌شود تا تمامی رطوبت‌هایی که وارد شیشه شدند، فورا جذب سیلیکاژل شوند تا زیبایی و مقاومت شیشه‌های دوجداره، حفظ شود.

البته سیلیکاژل‌ها هم در انواع مختلفی هستند که هر چه کیفیت آن بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود.

۶. ضخامت شیشه

فکر نمی‌کنم که این بخش، نیاز به توضیح زیادی داشته باشد؛ همه می‌دانند که ضخامت شیشه، تاثیرات مستقیمی را بر روی قیمت شیشه‌ها دارد و اصلا هم فرقی ندارد که شما قصد خرید شیشه‌های دوجداره را دارید یا هر نوع دیگر!

معمولا ضخامت شیشه‌های دوجداره، بین ۴ الی ۶ میلی‌متر است؛ معمولا هر چه ضخامت شیشه بیشتر باشد، مقاومت آن هم افزایش می‌یابد. پس با این اوصاف می‌توان گفت که شیشه‌های ۶ میلی‌متری معمولا برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به امنیت بیشتری دارند.

۷. گاز آرگون؛ قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون 

.یکی دیگر از اصلی‌ترین موارد تاثیر گذار بر روی قیمت شیشه دوجداره، مربوط به گاز آرگون می‌شود. این گازها معمولا در بین دو شیشه استفاده می‌شود. درواقع همین گاز است که می‌تواند قابلیت عایق شیشه‌های دوجداره را حفظ کند تا در گذر زمان، از بازدهی آن کم نشود.قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون بیشتر است از قیمت شیشه هایی که گاز آرگون استفاده نمی کنند.

البته در زمان خرید، حتما از وجود این گاز در شیشه دوجداره خودتان مطمئن شوید؛ چون بسیاری از تولید کنندگان، از این گاز استفاده نمی‌کنند و حتی بسیاری از آنها هم از روش‌های غیراصولی برای تذریق گاز آرگون در بین شیشه‌ها استفاده می‌کنند که تاثیرات منفی را در ماندگاری آنها دارد.

تفاوت شیشه دوجداره صنعتی  و دستی

 

قیمت شیشه دوجداره با نصب

قیمت شیشه دوجداره با نصب به دلیل تقاضای زیاد در بازار برای خرید این نوع از شیشه، در حال افزایش است. قیمت نهایی شیشه دوجداره و نصب آن بستگی به عوامل مختلفی دارد. قیمت نهایی با توجه به برندی که انتخاب می کنید و کیفیت ساخت آن مشخص خواهد شد. ضخامت و رنگ شیشه دوجداره و عوامل دیگر هم روی قیمت موثرند.

هزینه نصب جدا از قیمت محصول حساب می شود و در صورت انجام کار نصب توسط تیم متخصص، باید هزینه نصب را نیز پرداخت کنید. معمولا قیمت نصب با توجه به متراژ و بعد از بازدید از محل نصب مشخص می شود. با توجه به مهارت و تجربه تیم نصاب ممکن است، قیمت متغیر باشد.

قیمت نصب شیشه دوجداره بر اساس متر مربع مشخص می شود. در نهایت نوع شیشه روی قیمت نهایی نصب نیز تاثیر دارد و شیشه های پنجره ثابت هزینه نصب کمتری نسبت به شیشه پنجره متحرک خواهند داشت. برای استعلام قیمت دقیق تر با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما قیمت شیشه دوجداره با نصب را با توجه به پروژه مشخص می کنند.

قیمت شیشه دوجداره

قیمت شیشه دوجداره upvc 

همه با ویژگی‌های شیشه‌های دوجداره UPVC آشنا هستند؛ متاسفانه به دلیل نوسانات زیاد قیمت در بازار شیشه، امکان ارائه قیمت دقیق وجود ندارد. برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت هر متر مربع شیشه دوجداره UPVC را دارید، با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.

چرا شیشه دوجداره نگین شرق

نگین شرق دارای کوره سکوریت با تکنولوژی CONVECTION  در ایران می باشد که قابلیت تولید شیشه های سکوریت تا ابعاد ۳۰۰*۶۰۰ سانتی متر را دارا بوده و شیشه های تولید شده دارای کمترین میزان موج خواهد بود.

 با توجه به نوسانات بازار  لطفا جهت استعلام قیمت شیشه و خرید بهترین شیشه دوجداره مشاوره رایگان با شماره  ۰۵۱۳۷۱۲۳۶۵۴ تماس حاصل فرمایید. (مدیر فروش آقای مهندس میرشاهی ) 

در صورت استفاده از چسب سیلیکون خارجی همراه با ۲۰ سال گارانتی به قیمت های جدول زیر اضافه خواهد شد.

خط تولید شیشه دوجداره مجهز به سیستم سیلینگ روبات بودهSEALING ROBOT و تزریق چسب به صورت کاملا اتوماتیک صورت می پذیرد.

مجهز به سیستم تمام اتوماتیک تزریق گاز آرگون به صورت گاز فیلینگ GAS FILLING می باشد

در صورت نیاز به فرایند EDGE DELETING  بر روی شیشه های پوشش دار COATED GLASS Lمجهز به ماشین الات مخصوص جهت انجام فرایند مذکور می باشد.

دارای گواهینامه بین المللی استاندارد ISO 9001:2008 و گواهینامه استاندارد اروپا CE و استاندارد بین المللی مدیریت انرژی ISO 50001:2011 از شرکت TUV آلمان و مورد تایید سازمان تحقیقات مسکن و ساختمان کشور و سازمان بهینه سازی است.

شرکت نگین شرق ، یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه تولید شیشه های دوجداره سکوریت و سکوریت-لمینت است .می توانید پروژه های اجرا شده و بزرگ نمای شیشه ای در ایران را که توسط این شرکت تامین شده است را مشاهده کنید.

قیمت شیشه دوجداره

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

سوالات متداول

شیشه دوجداره به علت اینکه کیفیت بالاتری از شیشه های معمولی دارد و همچنین جلوی عبور حرارت و سرما و همچنین آلودگی صوتی را می گیرد انتخاب بهتری نسبت به شیشه های معمولی خواهد بود.

کیفیت شیشه دوجداره، نوع شیشه، اسپیسر، برش شیشه، سیلیکاژل، ضخامت شیشه، گاز آرگون از جمله مواردی هستند که که کیفیت آن ها بر قیمت و کیفیت شیشه دوجداره موثر است.

نگین شرق یک تکنولوژی فوق العاده به نام CONVECTION را برای تولید شیشه دوجداره در اختیار دارد که می تواند با کمترین موج و بالاترین کیفیت یک شیشه دوجداره را آماده و به دست مشتریان خود برساند و بسیاری دلایل دیگر که می توانید بالاتر در متن مطالعه کنید.

 

شما می توانید با شماره های نگین شرق که در پایین همین صفحه اینترنتی ذکر شده است، تماس حاصل کنید و هر چه سریعتر یک مشاوره فوق العاده داشته باشید و بتوانید خرید خود را بهترین نحو انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *