نمای کرتین وال
­­ارائه نمای زیبا و مدرن؛ قابلیت اجرا به صورت پیش ساخته و نیمه پیش ساخته، کاهش مصرف انرژی

اجرای نمای کرتین وال توسط نگین شرق

قیمت نمای شیشه ای کرتین وال

آخرین به روز رسانی لیست قیمت نمای کرتین وال ۱۴۰۲/۰۷/۰۱

            قیمت نمای کرتین والواحدقیمت به تومان
فریم نمای کرتین وال بدون هزینه زیر سازی و شیشه، با اتصالات و نوار و با خدمات مهندسی (استراکچر نما آلومینیومی) هر متر طولتماس بگیرید
فریم نمای کرتین وال بدون هزینه زیر سازی و شیشه، با اتصالات و نوار و با خدمات مهندسی (استراکچر نما فلزی) مدل add onهر متر طولتماس بگیرید

قابل توجه جامعه مهندسین، انبوه سازان، برج سازان، آرشیتکت ها و معمارین عزیز، نگین شرق  برای شما تخفیف همکاری لحاظ کرده است.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

نحوه محاسبه هزینه کرتین وال

از سری عوامل دیگری که بر قیمت نهایی نمای کرتین وال تأثیرگذار هستند، مدل بازشوی لولایی یا پنهان در نمای شیشه‌ای کرتین وال است. درواقع نرخ‌های متفاوتی برای هر دو مدل در نظر گرفته می‌شود. ساختمان شیشه‌ای و نوع آن‌که مشتری انتخاب می‌کند طبیعتاً نقش مؤثری در تعین قیمت نمای کرتین وال دارد. اگر مشتری از شیشه‌هایی از جنس لمینت، دوجداره، سکوریت و چسب سیلیکون استفاده کند، قطعاً قیمت کار افزایشی خواهد بود. علاوه بر این؛ قیمت هر متر مربع نمای کرتین وال، روش، نوع اجرا و طراحی آن متفاوت است.

اگر از متریال باکیفیت و طرح متغیر در نمای کرتین وال استفاده شود، قیمت آن هم بیشتر خواهد شد.

قیمت نمای کرتین وال

سازه ترکیبی کرتین وال و ترمال بریک

قیمت نمای کرتین وال

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

عوامل تاثیرگزار بر قیمت نمای شیشه ای کرتین وال 

هیچ عدد ثابتی برای قیمت کرتین وال وجود ندارد؛ همانطور که در بالا هم توضیح دادیم، عوامل بسیار مختلف و زیادی هستند که می‌توانند به صورت مستقیم، بر روی قیمت  نمای کرتین وال تاثیر بگذارند که یکی از آنها مربوط به یراق آلاتی به مانند لامل می‌شود.

قیمت نمای شیشه‌ای کرتین وال موضوع مهم مورد بحث در این مطلب است. برای دانستن قیمت نمای شیشه‌ای کرتین وال، نوع طراحی، شیوه اجرا و متغیرهای مهم دیگر را در نظر داشته باشید، قیمت نهایی باید با توجه به پلان‌های مختلفی تعین شود.

در واقع قیمت اصلی به میزان استفاده این نما در سازه و پروفیل‌ها بستگی دارد. اگر پروفیل موجود در کرتین وال کاهش یابد، قیمت نمای کرتین وال بیشتر خواهد شد. می‌توان گفت کرتین وال گونه‌ای از نماهای تلفیقی و نوین است.

در ساختار این نما از پروفیل‌های آلومینیومی استفاده می‌شود و جنس آن پوششی است همچون ورق یا شیشه. نمای شیشه‌ای کرتین وال در انواع مختلف به شکل تک جداره و دوجداره وجود دارد و انتخاب هریک از مدل‌ها به سبک و سلیقه مشتری بستگی دارد.

در صورت استفاده از کرتین وال فضای بیرونی یکپارچه شده و در متراژ محدودیتی برای اجرای نما وجود ندارد.

دیگر مواردی باعث متغیر بودن کرتین وال قیمت می‌شود، می‌تواند به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

  • نوع شیشه: قطعا هر شیشه ای، کیفیت خاص خودش را دارد و هر چه کیفیت شیشه بیشتر باشد، قطعا قیمت آن هم بیشتر است.
  • برند شیشه: هر کارخانه‌ای، فرمول‌های خاص خودش را برای ساخت شیشه دارد که باعث تفاوت در قیمت می‌شود.
  • ضخامت و ابعاد شیشه: قطعا هر چه ابعاد نمای کرتین وال بیشتر باشد، متریال و یراق آلات بیشتر مورد نیاز است که باعث افزایش قیمت می‌شود.
  • نوع نمای کرتین وال: نماهای کرتین وال در سه نوع یونیتایز، سمی یونیتایز و استیک می‌باشند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند؛ همچنین مراحل نصب آنها هم می‌تواند متفاوت باشد که درنتیجه، باعث تاثیرات مستقیم بر روی قیمت کرتین وال می‌شود.
  • کیفیت یراق‌آلات استفاده شده.
  • و …

قیمت نمای کرتین وال

سازه ترکیبی کرتین وال و ترمال بریک

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

سوالات متداول

کرتین وال در واقع یک سازه شیشه ای است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. نمای کرتین وال دارای مزایای بسیار زیادی است که است مهم‌ترین آنها می‌توان به مقاومت بالا، افزایش زیبایی، صرفه جویی در مصرف انرژی، ایمنی بالا و … اشاره کرد.

 این نوع نما، با ساختار مستقل، وزن شیشه را بر روی ساختمان منتقل نکرده و با استفاده از لامل ها سعی در تحمل بار دارند. در واقع این نما با عدم واگذاری بار مرده به ساختمان، یک سازه مجزا از ساختمان محسوب می شود. اما نما هایی مثل سنگ، آجر یا … مصالحی هستند که بر روی قسمت خارجی ساختمان نصب می شوند که ساختمان را مجاب به تحمل وزن بیشتر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *