لیست قیمت شیشه هوشمند ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

ضخامت شیشهمتر مربعقیمت 

شیشه هوشمند با دو لایه شیشه ۵ میل سوپر کلیر  لمینت سکوریت ، به همراه طلق  EVA (طلق هوشمند مات شونده) – بدون فریم و خدمات اجرایی ( بالای ۲ متر مربع )

۱ متر مربعتماس بگیرید

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

شیشه هوشمند در حمام مستر

قیمت شیشه هوشمند

شیشه هوشمند در حوزه پزشکی

کاربردهایی از شیشه هوشمند

شیشه هوشمند چیست؟

شیشه هوشمند که با نام های شیشه هوشمند برقی، شیشه مات شونده، شیشه مات شونده برقی نیز شناخته می شوند، نسل جدید از شیشه ها هستند که این امکان را فراهم می کنند که در کسری از ثانیه از حالت شفاف به حالت مات تبدیل شوند و محیطی خصوصی ایجاد نمایند.

امروزه از این شیشه ها در صنعت ساختمان سازی بسیار استفاده می شود . خاصیت ویژه این شیشه ها که باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشند، این است که به کاربرانش اجازه می دهد تا میزان نور یا حرارتی که از آن عبور می کند را به سادگی کنترل کنند.شیشه هوشمند با استفاده از جریان الکتریکی و با ایجاد اختلاف باعث تغییر وضعیت مولکول های شیشه شده و در نهایت باعث می شود تا میزان شفافیت شیشه تغییر کند.

کافی است تا زمانیکه می خواهید رنگ یا میزان شفافیت شیشه را تغییر دهید، مقداری بار الکتریکی به شیشه انتقال دهید و پس از اعمال تغییرات مدنظر، انتقال بار را متوقف نمایید. این شیشه ها می توانند با مقاومت در برابر ورود گرما به داخل ساختمان، از میزان مصرف انرژی کاسته و هزینه های مصرف آن را کم کنند. به علاوه با افزودن ویژگی های دیگر به این شیشه ها، برخی از انواع شیشه هوشمند ،هم اکنون می توانند از ورود ۹۹٫۴% از اشعه فرابنفش نور خورشید به داخل ساختمان نیز جلوگیری نمایند که این موضوع برای سلامتی ساکنان این ساختمان ها بسیار مفید خواهد بود.

قیمت شیشه هوشمند

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

کاربردهای مهم شیشه های هوشمند

شیشه های هوشمند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند؛ صنایع هوایی ، خودرو سازی ، پزشکی و به خصوص معماری.

کاربرد این شیشه و دلیل استفاده از آن در موارد مختلف می تواند متفاوت باشد. برای مثال در ساختمان سازی برای کنترل نور و گرمای محیط و همچنین حفظ حریم شخصی استفاده می شود.

نمای داخلی ساختمان

در نمای داخلی ساختمان ها و در مکان هایی که نیاز به ایجاد حریم خصوصی داریم، این شیشه ها کاربرد فراوانی دارند.برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • در پارتیشن های شیشه ای و در حین جلسات مهم کاری
  • در حمام های شیشه ای برای ایجاد محیطی امن و خصوصی

قیمت شیشه هوشمند

  • پنجره های ساختمان

با استفاده از این شیشه هوشمند ، می توانید نور محیط (خانه یا محل کار) را با توجه به نیاز خود در طول روز تنظیم کنید .البته با لمس یک دکمه.

کاربرد های پزشکی

استفاده از این شیشه در ساختمان های پزشکی و مطب پزشکان نیز رایج است . به عنوان مثال از این شیشه هوشمند می توان در مطب دندان پزشکی برای ایجاد حریم خصوصی در حین مداوا و یا معاینه افراد استفاده کرد.

قیمت شیشه هوشمند

این ویژگی باعث می شود تا بیماران در یک فضای کاملا شخصی سازی شده و با خیال راحت توسط پزشک معالجه شوند.البته این روش در مطب ها و اتاق های معاینه می تواند به صورت پارتیشن ثابت (فیکس) یا متحرک پیاده سازی و اجرا شود.

علاوه بر این از این شیشه ها در بیمارستان ها و در بخش های مراقبت های ویژه ، اتاق های عمل و اتاق های بستری بیماران استفاده می شود.

صنعت خودرو سازی

یکی دیگر از موارد استفاده از شیشه برقی هوشمند در صنعت خودروسازی است.با پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودروسازی ،شرکت های بزرگ در این عرصه با استفاده از ویژگی های این شیشه هوشمند ،آپشن های بی نظیری را ارائه می کنند.در عکس زیر مشاهده می کنید که قسمت بالایی شیشه جلو خودرو ، رنگی تیره تر دارد،این قسمت از برخورد اشعه آفتاب به چشمان راننده جلوگیری می کند و آن را تضعیف می کند تا در حین رانندگی ،برای راننده و سرنشینان آن مشکلی ایجاد نشود.

قیمت شیشه هوشمند

قیمت شیشه هوشمند مات شونده

یکی از کاربردی ترین انواع شیشه ها که برای ادارات و شرکت های خصوصی و دولتی استفاده می شود، شیشه هوشمند مات شونده است. عملکرد این شیشه بدین صورت است که می توانید به راحتی یک شیشه شفاف را به یک شیشه مات تبدیل کرده و یک محتوا خصوصی داشته باشید. هر کدام از شیشه هایی که در صنایع مختلف استفاده می شود، کاربردها و مزایای مختلفی دارد و همچنین قیمت آن ها با یک دیگر متفاوت است. عوامل مختلفی در تعیین قیمت شیشه هوشمند مات شونده نیز تاثیر دارند. به همین دلیل قیمت شیشه هوشمند نیز بر اساس عوامل مختلفی از جمله ضخامت شیشه، ساختار شیشه، برند و کارخانه تولید کننده شیشه و … متفاوت خواهد بود. قیمت برچسب هوشمند مات شونده بر اساس نوع شیشه به کار رفته، میزان ضخامت لایه های این شیشه و نوع تکنولوژی به کار رفته در آن، خواهد بود.

قیمت شیشه مات کن برقی

یکی از انواع شیشه هوشمند مات شونده، شیشه مات کن برقی است. این نوع شیشه با استفاده از تکنولوژی کریستال مایع، الکتروکرومیک، ذره های معلق، فتوکرومیک، و ترموکرومیک ساخته می شود. سپس روی آن با یک لایه جریان هادی الکتریسته پوشانده می شود. بدین صورت که با عبور جریان برث از دو لایه هادی الکتریسته، یک میدان الکتریکی در شیشه هوشمند مات شونده برقی ایجاد و تشیل می شود. بنابراین می توان گفت که قیمت شیشه مات کن برقی نیز بر اساس نوع شیشه، میزان ضخامت لایه های این شیشه، و نوع تکنولوژی به کار رفته در آن، متفاوت خواهد بود.

آیا شیشه های معمولی را می توان تبدیل به شیشه هوشمند کرد؟

شیشه هوشمند برقی مبتنی بر تکنولوژی فیلم های PDLC می باشد. فیلم های PDLC ضخامت بسیار کمی دارند و به طور استاندارد، این فیلم های بین دو لایه شیشه لمینت می شوند. شیشه مات شونده برقی استاندار، در واقع شیشه لمینتی می باشد که علاوه بر اینکه کلیه مزایای شیشه لمینت را دارا می باشد، هوشمند است و قابلیت مات شدن را دارد. علاوه بر این، می توان از شیشه سکوریت نیز جهت لمینت کردن استفاده نمود تا استحکام بیشتری به محصول نهایی داده شود.

شرکت های تولید کننده شیشه هوشمند، فیلم های PDLC را به صورت جداگانه و با قابلیت چسبیدن روی سایر انواع شیشه نیز ارائه می دهند. این بدین معناست که می توان با چسباندن فیلم های PDLC روی سایر انواع شیشه معمولی ( مثل تک جداره، دوجداره، خام، سکوریت و …) آنها را تبدیل به شیشه مات یا شیشه هوشمند کرد. مهمترین استفاده برچسب های PDLC در مات کردن شیشه های اتومبیل می باشد.

قیمت برچسب هوشمند مات شونده

همان طور که می دانید برچسب هوشمند مات شونده یکی از انواع شیشه های هوشمند است که توسط جریان الکتریکی شفافیت خود را از دست داده و کدر می شود. بنابراین می توان از آن برای مکان های مختلف و به منظور افزایش اطمینان خاطر و همچنین احساس بهتری برای افراد استفاده کرد. بنابراین می توان گفت که قیمت برچسب هوشمند مات شونده با توجه به این که برای درب و پنجره های مختلف در ابعاد و سایزهای مختلف مورد استفاده قرای می گیرد، متفاوت خواهد بود. بنابراین برای استعلام قیمت کافی است ابتدا سایز دقیق محل نصب و قرار دادن برچسب هوشمند مات شونده  را اندازه گیری کرده و سپس با کارشناسان مجموعه نگین شرق تماس حاصل فرمایید.

طلق هوشمند مات شونده

در برخی موارد به برچسب هوشمند مات شونده، طلق هوشمند نیز گفته می شود. عملکرد این دو مورد با یک دیگر کاملا یکسان است. به طور کلی معمولا از طلق هوشمند یا برچسب هوشمند برای نصب و قرار دادن روی شیشه های سکوریت، لمینت، دو جداره، یا شیشه های ۲۰ میل استفاده می شود. هر کدام از شیشه های ذکر شده کاربرد خاص خود را داشته دارند، همچنین علاوه بر حفظ زیبایی و ظاهر محل مورد نظر، قیمت برچسب هوشمند یا طلق هوشمند نیز با استفاده از شیشه های ذکر شده، متفاوت خواهد بود.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

محصولات نگین شرق
شیشه دوجداره
شیشه دوجداره
شیشه سکوریت
شیشه سکوریت
قیمت شیشه ضدگلوله
شیشه ضد گلوله
شیشه لمینت
شیشه لمینت
شیشه خم
شیشه خم
شیشه هوشمند
شیشه هوشمند

6 نظر در “قیمت شیشه هوشمند

  1. محمد گفت:

    واس هر ماشینی میشه استفاده کرد؟ میخوام انقدر تار شه که از داخلم نشه بیرونو دید جهت امر خیر

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      تماس بگیرید تا قیمت روز خدمتتون اعلام شود و همچنین مشورت های لازم

  2. ایمان حسینی گفت:

    سلام و احترام. چطور می تونم استعلام قیمت بگیرم در مورد شیشه های هوشمند؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

  3. محمد گفت:

    سلام
    قیمت شیشه مات شونده به ابعاد ۵۰*۴۰ به تعداد ۹ عدد چقدر میشه

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *