قیمت بالکن شیشه ای

عوامل زیادی می توانند تعیین کننده قیمت بالکن شیشه ای باشند. برای مثال هر چه متراژ بالکن شما بیشتر باشد طبیعتا میزان شیشه ای که برای بالکن شما نیاز است بیشتر است و همینطور مقدار یراق آلاتی که در اجرای بالکن شیشه ای شما به کار می رود افزایش پیدا می کند.

از طرفی کیفیت، نوع یراق آلات و پروفیل ها نیز در این قیمت بالکن شیشه ای مهم هستند. البته نوع شیشه، ضخامت آن و مدلی از بالکن شیشه ای که انتخاب می کنید نیز مزید بر علت هستند.

در این قسمت لیست قیمت نصب و اجرای شیشه بالکن  یا قیمت بالکن شیشه ای ریلی را در قالب یک جدول به شما ارائه می دهیم.

شیشه بالکن بیشتر به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس بوده و از پر کاربردترین محصولات مجموعه نگین شرق می باشد.

قیمت فریم و شیشه بالکن  ۱۴۰۲/۰۱/۳۰

قیمت اجرای شیشه تاشوواحدقیمت 

فریم شیشه ای بالکن فریم  ایرانی  با یراق ترک با شیشه ۸ میل فلوت سکوریت  بدون  خدمات اجرایی (متراژ بالای ۵  متربع )

هر متر مربعتماس بگیرید

فریم شیشه ای بالکن فریم ترک  یراق ترک    با شیشه ۸ میل سفید  سکوریت بدون خدمات اجرایی(متراژ بالای ۵  متربع ) 

هر متر مربعتماس بگیرید

ارسال به تمام نقاط کشور

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

لیست قیمت فوق بر اساس شیشه با رنگ سفید است.

مجموعه نگین شرق بالکن های شیشه ای را در ۴ مدل : سفید ،نقره ای شامپاینی ، مشکی  و طرح چوب ارائه می کند.

قیمت طرح چوب ۴۰ هزار تومان و نقره ای شامپاینی  و مشکی  ۵۰ هزار تومان بیشتر از لیست قیمت فوق است.

قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو

 شیشه تاشو بالکن را می‌توان به عنوان یکی از مدرن‌ترین انواع شیشه‌های بالکن معرفی کرد که به دلیل زیبایی فوق العاده و قیمت مناسب، تبدیل به اصلی‌ترین گزینه متقاضیان شیشه بالکن شده است. پس می‌توان نتیجه گرفت که تقاضاها برای شیشه تاشو بالکن نسبت به بقیه شیشه‌ها، کمی بیشتر است که همین موضوع باعث افزایش قیمت شیشه تراس می‌شود.

البته با این اوصاف، باز هم می‌توان به جرعت اعلام کرد که قیمت شیشه تاشو بالکن در مقایسه با ویژگی و مزایایی که دارد، واقعا بصرفه است و ارزش خرید بالایی دارد. از مهم‌ترین ویژگی شیشه‌های تاشو بالکن می‌توان به مواردی به مانند مقاومت بالا در برابر ورود آلودگی‌هایی به مانند گرد و غبار، افزایش امنیت، ایجاد فضایی آرام، افزایش روشنایی در طول روز، عایق صوتی و … اشاره کرد که البته این موارد جدای از زیبایی منحصربفرد آن است.

البته همانطور که در بالاتر هم اعلام کردیم، موارد بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند به صورت مستقیم، بر روی قیمت شیشه بالکن تاثیر بگذارند که این موارد می‌تواند بر روی قیمت شیشه تاشو بالکن هم تاثیرگذار باشد.

برای همین، نمی‌توان قیمت دقیقی را اعلام کرد؛ همچنین مواردی به مانند نوسانات بازار هم می‌تواند باعث تغییرات روزانه در قیمت آنها شود. پیشنهاد می‌شود که اگر شما قصد استعلام قیمت این نوع از شیشه‌های بالکن را دارید، با تیم فروش نگین شرق تماس بگیرید.

قیمت بالکن شیشه ای

نگین شرق در ساخت و تولید محصولات شیشه ای و علی الخصوص شیشه بالکن بسیار حساس بوده و با کیفیت ترین شیشه ها دوجداره برای بالکن را برای ساختمان شما آماده می کند و باید گفت تیم حرفه ای نصب شیشه ها نیز با دقت بالا و تجربه چندین ساله در این زمینه، کار شما را دقیق انجام داده و آن را آب بندی می کنند.

البته همانطور که در بالا هم متوجه شدید، انواع مختلفی از شیشه‌های بالکن وجود دارد که همین مورد هم یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت شیشه تراس است. در ادامه، قیمت قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو را با هم بررسی می‌کنیم:

قیمت شیشه ریلی بالکن

شیشه بالکن ریلی به دلیل زیبایی منحصربفردی که به سازه شما ارائه می‌دهد، باعث شده تا تقاضاهای زیادی را برای خرید و نصب داشته باشد. به همین جهت، بهتر است که حتما موارد مربوط به قیمت شیشه بالکن ریلی آشنا باشید.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

شیشه‎ های ریلی بالکن  دارای مزایای فوق العاده‌ای هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به امنیت بالا، زیبایی منحصربفرد، نصب آسان، مراحل آسان نظافت و … اشاره کرد و تمامی این موارد در صورتی است که دارای قیمت کمتری نسبت به بقیه انواع شیشه‌های بالکن هستند. درواقع اکثر متخصصان حوزه تولید و عرضه شیشه‌های بالکن، وقتی درباره قیمت پنجره ریلی بالکن صحبت می‌شود، آن را به عنوان یک شیشه بالکن مقرون بصرفه معرفی می‌کنند.

قیمت بالکن شیشه ای

موارد بسیار زیادی هستتند که به صورت مستقیم می‌توانند بر روی قیمت شیشه ریلی بالکن تاثیر بگذارند که از مهم‌ترین این موارد می‌توان به ابعاد و لوازم جانبی آن اشاره کرد؛ اگر قصد استعلام قیمت قیمت شیشه ریلی بالکن را دارید، پیشنهاد می‌کنم که با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.

قیمت سقف شیشه ای بالکن

سقف‌های شیشه ای بالکن جزو مواردی هستند که می‌توانند زیبایی فضای داخلی را به صورت کلی عوض کنند و درواقع یک ظاهری لوکس و لاکچری را به سازه شما ارائه می‌دهند. این شیشه‌ها در انواع و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شود که هر کدام از آنها هم کاربردهای متفاوتی داشته که در نهایت بر روی قیمت شیشه بالکن هم تاثیرات مستقیمی می‌گذارد.

ویژگی‌های این نوع از شیشه‌های بالکن به حدی زیادی است که در صورت نصب، می‌توانید ارزش ملک خودتان را هم افزایش دهید. اگر شما قصد استعلام قیمت سقف شیشه ای بالکن را داشتید، میتوانید با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در این زمینه، در اختیار شما قرار بگیرد.

قیمت سقف بالکن شیشه ای

قیمت بالکن شیشه ای

موارد تاثیر گذار در قیمت بالکن شیشه ای

  • در صورت نیاز به آهنگری و جوشکاری ، هزینه جوشکاری به فاکتور اضافه خواهد شد.
  • هزینه درز بندی نا ترازی بیش از یک سانتی متر کف و سقف محل نصب ، بر عهده خریدار می باشد.
  • بالکن هایی با ارتفاع کمتر از ۱۶۰ سانتی متر در محاسبات ،با متراژ ۱۶۰ سانتی متر حساب می شود.
  • در صورتی که قسمتی از شیشه به درخواست مشتری سندبلاست شود، در فاکتور کل ارتفاع شیشه سندبلاست شده در نظر گرفته می شود.

نکات مهم هنگام خرید بالکن شیشه ای

  1. ابعاد بالکن را به طور دقیق اندازه گیری نمایید.
  2. حتما از شیشه های مقاوم نظیر شیشه سکوریت یا شیشه لمینت استفاده کنید.
  3. انواع مختلف بالکن شیشه ای را بشناسید و بسته به نیاز خود بهترین مدل آن را انتخاب کنید.
  4. با توجه به اینکه از بابت رنگ شیشه در بالکن محدودیتی ندارد می توانید شیشه را همرنگ با دکوراسیون خانه خود یا سلیقه شخصی خودتان انتخاب کنید.
  5. از کارخانه یا دفتر فروشی معتبر و با تجربه بخواهید تا اجرای بالکن شیشه ای شما را بر عهده بگیرد.

خدمات مجموعه نگین شرق شامل موارد زیر است :

  • امکان ارسال شیشه به تمامی نقاط کشور
  • تضمین کیفیت کالا و شیشه
  • گارانتی شیشه در برابر شکستن
  • طراحی و اندازه گیری ابعاد بالکن و تخمین ابعاد شیشه مورد نیاز
  • نصب و اجرای اتصالات بالکن
  • قیمت ها بدون هزینه ارسال بوده و هزینه ارسال با توافق طرفین خواهد بود.
  • در خریدهای عمده و صادراتی قیمت ها قابل مذاکره می باشد.
  • زمان تحویل سفارش ۱۵ الی ۲۵ روز کاری پس از واریز پیش پرداخت است.
  • در صورتی که محل پروژه بدون آسانسور و یا دارای آسانسور کوچک باشد ،حمل شیشه ها به طبقات به عهده خریدار خواهد بود.
  • قیمت های درج شده در فاکتور ،مقطوع است و امکان تخفیف وجود ندارد.

کلام پایانی

اجرای بالکن شیشه ای نیازی به تخریب بالکن شما نداشته و به صورت روکار امکان نصب دارد. توجه داشته باشید که پیش از اقدام به خرید حتما به طور کامل تحقیق کرده و بهترین مرکز را برای سفارش کار خود انتخاب کنید.

نگین شرق به عنوان یک مرکز معتبر فروش محصولات شیشه ای از جمله شیشه سکوریت بالکن، به طور رایگان به شما مشاوره داده تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید پیش از خرید انواع نمونه کار های ما را مشاهده کرده و پس از اطمینان از حسن انجام کار های ما، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تنها کافیست تا با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و از سراسر ایران ثبت سفارش انجام دهید.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

سوالات متداول

یکی از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای ریلی یا متحرک ، نمای یکدست شیشه ای جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد. شیشه های بالکن بدون اینکه ستون یا میله ای داشته باشد ،هیچ گونه مانعی برای لذت بردن از منظره ایجاد نمی کند. شیشه های بالکن این امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مختلف سال سیستم شیشه ریلی تاشو را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد. استفاده از بالکن شیشه ای در مشهد ، تهران و شیراز که از آب و هوایی منحصر به فرد برخوردار هستند گزینه ای عالی به شمار می رود.

ابتدا کافیست ،فقط از فضایی که می خواهید شیشه ای را اجرا کنید ،برای ما عکس و ابعاد حدودی شیشه را در واتساپ برای ما ارسال کنید. سپس با توجه به عکس فرستاده شده و ابعاد داده شده ،تخمینی از هزینه شیشه بر اساس لیست قیمت کارخانه ، برایتان ارسال می کنیم. در صورت توافق ،شرکت اقدام به تولید و برش شیشه ها می نماید و در اسرع وقت برای شما ارسال می شود.

۱ – عایق انرژی ، حرارت و صدا و مانع ورود گرد و غبار ۲ – زیبایی منحصر به فرد و مدرن ، بهره مندی منطبق با سلیقه شخصی از فضا و مناظر اطراف سازه ۳ – استحکام پروفیل و شیشه و مدت عمر بسیار طولانی ۴ – استفاده بهینه از فضای ساختمان و وسعت بخشیدن زیر بنا ۵ – سهولت بسیار در شستشو و نظافت دو طرف شیشه ۶ – امنیت بسیار بالا هم به لحاظ نشکن بودن شیشه و هم به لحاظ عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی ۷ – کاربرد آسان در هر سطح و سازه اعم از مسکونی و تجاری

در صورت نیاز به آهنگری و جوشکاری ، هزینه جوشکاری به فاکتور اضافه خواهد شد. هزینه درز بندی نا ترازی بیش از یک سانتی متر کف و سقف محل نصب ، بر عهده خریدار می باشد. بالکن هایی با ارتفاع کمتر از ۱۶۰ سانتی متر در محاسبات ،با متراژ ۱۶۰ سانتی متر حساب می شود. در صورتی که قسمتی از شیشه به درخواست مشتری سندبلاست شود، در فاکتور کل ارتفاع شیشه سندبلاست شده در نظر گرفته می شود.

یک نظر در “قیمت شیشه بالکن

  1. mahmoud گفت:

    سلام در شهر ساری نماینده دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *