شیشه یکی از پرمصرف‌ترین متریال‌های حال حاضر در کل جهان به شمار می‌رود که در صنایع مختلفی به مانند ساختمان سازی، لوازم خانگی، خودرو سازی و … از آنها استفاده می‌شود. البته شیشه‌ها هم انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها هم بنا به ویژگی‌های مختلف، کارایی‌های متفاوتی را نیز دارند که بر روی قیمت نهایی شیشه نیز تاثیر گذار هستند.

در این مقاله از سایت نگین شرق ما قصد داریم تا درباره قیمت شیشه با هم صحبت کنیم و ببینیم که چه عواملی هستند که بر روی قیمت انواع شیشه تاثیر می‌گذارند.

قیمت انواع شیشه ساختمانی

همانطور که در مقدمه هم گفتیم، شیشه‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که بنا به ویژگی‌های مختلف‌شان، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند؛ برای همین در اولین مرحله از بررسی قیمت شیشه، باید با انواع آنها آشنا باشید. در ادامه این بخش به توضیح قیمت انواع شیشه ساختمانی می‌پردازیم:

۱. قیمت شیشه تک جداره

شیشه‌های تک جداره درواقع همان شیشه‌های معمولی هستند که در بازار وجود دارند. این شیشه‌ها را می‌توان در اندازه و ضخامت‌های مختلف تولید کرد که این دو موارد هم بر روی قیمت شیشه تاثیر مستقیمی دارند.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

شیشه‌های تک جداره دارای قیمت کمتری نسبت به بقیه انواع شیشه‌ها هستند؛ ولی قیمت نهایی، باز هم بستگی به سایز و ضخامت شیشه دارد.

قیمت شیشه

۲. قیمت شیشه دو جداره

شیشه‌های دوجداره یکی از جدیدترین و پرکاربردترین اختراعات چند سال اخیر به شمار می‌رود که به دلیل ویژگی‌های بالا، دارای قیمت‌های بیشتری هم هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های شیشه‌های دوجداره می‌توان به عایق صدا، عدم بخار گرفتگی، امنیت بالا، عایق حرارتی و … اشاره کرد.

قیمت برای متراژ بالای ۱۰۰ متر مربع – ۱۴۰۲/۰۱/۲۰

نوع شیشه ( دوجداره ) غیر سکوریت سکوریت – تومان
۴ میل سفید فلوت +۴ میل سفید فلوت(کارخانه ای تمام اتومات)  تماس بگیرید ۵۷۵/۰۰۰
۴ میل سفید فلوت +۴ میل سفید فلوت)(نیمه صنعتی)  تماس بگیرید تماس بگیرید
۵ میل سفید فلوت +۵ میل سفید فلوت(کارخانه ای تمام اتومات)   تماس بگیرید ۶۷۳/۰۰۰
۶ میل سفید فلوت +۶ میل سفید فلوت  (کارخانه ای تمام اتومات)  تماس بگیرید ۷۶۳/۰۰۰
۶ میل سفید فلوت + ۶ میل برنز (کارخانه ای تمام اتومات) تماس بگیرید ۱/۰۲۸/۰۰۰
۶ میل سفید فلوت +۴ میل سفید فلوت(نیمه صنعتی ) تماس بگیرید تماس بگیرید
۴ میل سفید فلوت +۶ میل سفید  فلوت(کارخانه ای تمام اتومات)  تماس بگیرید  تماس بگیرید

جهت استعلام به روز قیمت شیشه دوجداره ۱۴۰۲ تماس بگیرید.

قیمت شیشه‌های دوجداره نیز بستگی به ابعاد و مواد اولیه آن دارد؛ برای همین اگر قصد استعلام لیست قیمت شیشه دو جداره را دارید، بهتر است با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.

قیمت شیشه

۳. قیمت شیشه سه جداره

شیشه‌های سه جداره هم جزو شیشه‌های نسل جدید به شمار می‌روند که به دلیل صرفه جویی در انرژی و هزینه، در پروژه‌های ساختمانی زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شیشه‌ها علاوه بر اینکه کاربردهای زیادی دارند، می‌توانند باعث افزایش زیبایی سازه شما هم شوند.

شیشه‌های سه جداره هم دارای انواع مختلفی هستند؛ این انوع مختلف عبارتند از:

  • ساده: از شیشه‌های فلوت ساده برای ساخت آن استفاده می‌شود.
  • رنگی: بیشتر از همه در صنایع تزئیناتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • رفلکس: این شیشه‌ها برای جلوگیری از نور شدید و مستقیم خورشید استفاده می‌شود.
  • سکوریت: این شیشه‌ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند، در مکان‌های پرخطر از آنها استفاده می‌شود.

قیمت ساخت شیشه سه جداره، تقریبا دو برابر قیمت شیشه‌های دوجداره است؛ برای استعلام قیمت شیشه سه جداره، پیشنهاد می‌شود که با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.

۴. قیمت شیشه لمینت

شیشه‌های لمینت جزو مقاوم‌ترین شیشه‌ها هستند که در صورت شکستگی هم به صورت تکه تکه نمی‌شوند و یکپارچگی خودشان را حفظ می‌کنند. برای همین بیشترین استفاده از شیشه‌های لمینت در مسائل امنیتی است که حتی در ساخت شیشه‌های ضد گلوله نیز از شیشه لمینت استقاده می‌شود.

قیمت برای متراژ بالای ۱۰۰ متر مربع

ساختار شیشه واحد قیمت به تومان
۵ میل سفید  سوپرکلیر لمینت شده با ۵ میل سفیدسوپرکلیر  با طلق PVB 152  سکوریت  هر متر مربع       ۱/۴۱۹/۰۰۰
۶ میل سفید سوپرکلیر  لمینت شده با ۶ میل سفید سوپرکلیر  با طلق PVB 152  دولایه سکوریت هر متر مربع ۱/۶۸۵/۰۰۰
۸ میل سفید سوپرکلیر  لمینت شده با ۸ میل سفیدسوپرکلیر  با طلق  PVB 152  دولایه سکوریت   هر متر مربع ۱/۹۳۶/۰۰۰
۱۰ میل سفید سوپر کلیر لمینت شده با ۱۰میل سفید سوپر کلیر با طلق  PVB 152  دولایه سکوریت هر متر مربع   ۲/۱۸۰/۰۰۰

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

نگین شرق

قیمت شیشه لمینت هم بستگی به نوع شیشه به کار رفته در آن دارد؛ برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام لیست قیمت شیشه لمینت را دارید، با بخش فروش نگین شرق تماس بگیرید.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

۵. قیمت شیشه میرال

شیشه میرال هم یک یاز مقاوم‌ترین شیشه‌ها به شمار می‌رود که به دلیل مقاوم بودن بالا، آن را با اسم شیشه ضد ضربه و ضد گلوله هم می‌شناسند. بیشترین استفاده از این شیشه‌ها در فروشگاه‌ها و مغازه‌هاست؛ همچنین این شیشه‌ها را با نام شیشه‌های نشکن هم می‌شناسند؛ چون مقاومت بسیار بالایی دارند و در صورت شکستگی هم به تکه‌هایی تبدیل می‌شوند که خطر بریدگی ندارند.

قیمت شیشه

اگر قصد استعلام قیمت شیشه میرال را دارید، پیشنهاد می‌شود که با بخش فروش سایت نگین شرق تماس بگیرید.

۶. قیمت شیشه ضد سرقت

همانطور که از اسم شیشه‌های ضد سرقت هم مشخص است، مقاومت بالایی را دربرابر ضربه دارند که در صورت شکستگی هم حالت یکپارچگی خودشان را حفظ کرده و تکه تکه نمی‌شوند. یعنی اینکه به هیچ وجه ساختار درونی این شیشه‌ها شکسته نمی‌شود.

اکثر کاربرد این شیشه‌ها در مکان‌هایی است که نیاز به امنیت بالایی دارند به دلیل همین ویژگیِ مقاومت بالا، دارای قیمت بیشتری هم هستند. اگر شما قصد استعلام قیمت شیشه ضد سرقت را دارید، می‌توانید با تیم نگین شرق تماس بگیرید.

قیمت شیشه

۷. قیمت شیشه مشجر ساده

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

شیشه مشجر جزو شیشه‌های مات است که یکی از پرمصرف‌ترین انواع شیشه‌ها به شمار می‌رود که در گذشته، مصارف زیادی را در حمام و دستشویی داشته. امروزه این شیشه‌ها بازطراحی شدند که به همین دلیل، کاربردهای بیشتری را نسبت به گذشته به دست آوردند. به طوریکه امروزه در شرکت‌ها و برج‌ها نیز می‌توانید شیشه‌های مشجر را مشاهده کنید.

اگر شما قصد استعلام قیمت شیشه مشجر ساده را دارید، می‌توانید با بخش فروش نگین شرق تماس بگیرید.

۸. قیمت شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله را به عنوان مقاوم‌ترین نوع شیشه می‌شناسند که تنها استفاده آن برای مسائل امنیتی به مانند ساختمان‌های مهم سیاسی، طلافروشی، عتیقه فروشی، موزه و … استفاده می‌شود.

شیشه‌های ضد گلوله نیز در سایز، ابعاد و رنگ‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند که تمامی این موارد نیز بر روی قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارد.

نحوه محاسبه قیمت شیشه ضد گلوله بر اساس متر مربع و متراژ آن است و برای همین نمی‌توان قیمت دقیقی را اعلام کرد؛ به همین جهت پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت شیشه ضد گلوله را دارید، با بخش فروش نگین شرق تماس بگیرید.

قیمت شیشه ضد گلوله – شیشه امنیتی  ۳   لایه ۱۰ میل فلوت

ضخامت شیشه ضدگلوله واحد قیمت به تومان
شیشه ضد گلوله – شیشه امنیتی  ۳   لایه ۱۰ میل وین وایت با PVB1.52 هر متر مربع ۶,۸۷۰,۰۰۰
شیشه ضد گلوله – شیشه امنیتی ۳ لایه ۱۰ میل فلوت با PVB1.52 هر متر مربع ۲,۸۶۵,۰۰۰
شیشه ضد گلوله – شیشه امنیتی  ۳   لایه ۱۰ میل  سوپر کلیر  با PVB1.52 هر متر مربع ۳,۷۳۰,۰۰۰

966_original

۹. قیمت شیشه ۳ میل

اکثر مصارف این شیشه در صنایع تزئینی است که می‌تواند زیبایی منحصربفردی را به سازه شما بدهد. این شیشه‌ها دارای ظرافت زیادی هستند که می‌تواند احتمال شکسته شدن آن را افزایش دهد.

عمده شرکت‌های تولید کننده این نوع شیشه در کشور آلمان و بلژیک هستند هم که این شرکت‌ها برای جلوگیری از شکستن این شیشه، آن را در ابعادهای بزرگتری مثل ۳۶۰ در ۲۲۰ تولید و عرضه می‌کنند.

ضخامت در قیمت شیشه‌ها تاثیر مستقیمی دارد؛ ولی طریقه قیمت گذاری شیشه‌های ۳ میل فرق می‌کند. برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت شیشه ۳ میل را دارید، با بخش فروش نگین شرق تماس بگیرید.

قیمت شیشه

۱۰. قیمت شیشه ۴ میل

شیشه‌های ۴ میل یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین شیشه‌ها هستند که امروزه در مکان‌های مختلفی از آنها استفاده می‌شود. شیشه‌های ۴ میل معمولا دارای قیمت‌های بالایی نسبت به بقیه شیشه‌ها هستند.

البته این مورد را نیز باید بدانید که انواع مختلف شیشه ۴ میل وجود دارد که هر کدام از آنها هم دارای قیمت‌های خاص خودشان هستند. این انواع مختلف عبارتند از:

  • رفلکس
  • فلوت
  • مشجر
  • تک جداره
  • دو جداره
  • و …

اگر شما قصد استعلام لیست قیمت شیشه ۴ میل را دارید، پیشنهاد می‌کنم با بخش فروش نگین شرق تماس بگیرید.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

قیمت شیشه

۱۱. قیمت شیشه ۵ میل

شیشه‌های ۵ میل نیز یکی از انواع مختلف شیشه‌های ساختمانی به شمار می‌رود که در انواع مختلف تولید می‌شوند. این موارد عبارتند از:

  • طرح دار
  • تک جداره
  • رنگی
  • رفلکس
  • و …

نحوه محاسبه قیمت شیشه ۵ میل به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان به میزان شفافیت شیشه ۵ میل اسم برد. برای همین هر شیشه ۵ میل می‌تواند قیمت متفاوتی را داشته باشد. به همین جهت پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت شیشه ۴ میل را دارید، با بخش فروش نگین شرق تماس بگیرید.

قیمت شیشه

۱۲. قیمت شیشه سوپر کلیر

شیشه‌های سوپر کلیر جزو اختراعات جدید و نوین در این صنعت به شمار می‌روند که اتفاقا در حال حاضر، این شیشه یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین شیشه‌هاست. این شیشه در ضخامت‌های بین ۴ میلی‌متر الی ۱۲ میلی‌متر ساخته می‌شود که کاربردهای زیادی را هم در صنایع ساختمان سازی دارند.

شیشه‌های سوپر کلیر دارای قیمت‌های بالاتری به نسبت اکثر انواع دیگر شیشه‌ها هستند که البته این قیمت‌های زیاد هم بی دلیل نیست. اگر شما قصد استعلام قیمت شیشه سوپر کلیر را داشتید، پیشنهاد می‌کنم که با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.

جمع بندی

به دلیل افزایش نیاز صنایع مختلف، شیشه‌ها نیز در انواع مختلفی تولید شدند که هر کدام از آنها هم بنا به کاربردهای مختلفی که دارند، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت‌های آنها به طور کلی با هم فرق داشته باشد.

برای همین بهترین کار برای استعلام قیمت شیشه‌ها این است که از یک فروشگاه معتبر اقدام کنید. نگین شرق یکی از باسابقه‌ترین فرشگاه‌های حال حاضر در زمینه انواع شیشه‌ها به شمار می‌رود که اگر شما قصد استعلام قیمت انواع شیشه ساختمانی را داشتید، می‌توانید با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *