در جدول زیر لیست قیمت اجرای نمای اسپایدر را مشاهده می کنید. آخرین به روز رسانی  ۱۴۰۲/۰۱/۳۰

            قیمت نمای اسپایدرواحدقیمت
اجرای نمای اسپایدر با خدمات مهندسی، زیر سازی و اتصالات استیل ۳۰۴ ؛بدون شیشه با مدول بندی ۲۰۰*۳۰۰هر متر طولتماس بگیرید

قابل توجه جامعه مهندسین، انبوه سازان، برج سازان، آرشیتکت ها و معمارین عزیز، نگین شرق برای شما تخفیف همکاری لحاظ کرده است.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

نمای اسپایدر 

نمای اسپایدر نوعی از نماهای شیشه ای است که همانطور که از نام آن پیداست، مشابه عنکبوت است. در این نمای مدرن، شیشه ها توسط یراق آلات و اتصالات نقطه ای به ساختمان متصل می شوند. در مدل نمای شیشه ای اسپایدر، نمای ساختمان ظاهری یکپارچه دارد و اتصالات به چشم نمی خورند.

 نمای اسپایدر نمایی لوکس و مدرن به شمار می آید که کاربرد آن در ساختمان های اداری و تجاری بیشتر از دیگر ساختمان ها به چشم می خورد. یکی از دلایلی که ساختمان های اداری طرفدار این نما هستند، به دلیل نور ورودی به ساختمان است. مسلم است ساختمانی که نمای آن به جای پوشانده شدن با آجر و بلوک از شیشه استفاده شده باشد، نوری که به محیط داخلی آن وارد می شود چندین برابر است.

نمای اسپایدر نمای مورد علاقه طراحان است؛ چرا که قابلیت استفاده از شیشه در ابعاد بزرگ و اتصالات منحصر به فرد، دست آن ها را در طراحی های مدرن و به روز تر باز می گذارد.

نمای شیشه ای اسپایدر نمونه ای از نما های خود ایستا می باشد؛ از این بابت که وزن و بار مرده به ساختمان اضافه نکرده و در عوض بار اضافی ناشی از عوامل خارجی مانند شرایط بد آب و هوایی مثل باد و باران را نیز دریافت کرده و به اتصالات انتقال می دهد. موضوع مهم در مورد نما های شیشه ای، بار یا وزن سازه است. مهندسان و طراحان بایستی تلاش چندین برابری در زمینه کاهش وزن سازه ها داشته باشند. برای مثال یکی از کار هایی که برای این مورد انجام می دهند، استفاده از شیشه هایی با ضخامت کمتر است.

جا دارد تا به سوال همیشگی در مورد امنیت نمای شیشه ای نیز بپردازیم. شیشه هایی که در نمای اسپایدر مورد استفاده قرار می گیرند، از دو لایه شیشه سکوریت و یک لایه PVB تشکیل شده است که جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی گذارد. این شیشه ها در برابر ضربات مقاوم بوده و عایق بودن آن از دیگر مزیت های آن به حساب می آید.

نمای اسپایدر

برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله شیشه لمینت و شیشه سکوریت مراجعه کنید.

انواع سیستم های نمای اسپایدر

  • شیشه ای: در سیستم شیشه ای نمای اسپایدر، آنچه که نمای شیشه ای را نگهداری می کند، شیشه است. بله درست است؛ شیشه! شاید تعجب کنید که چگونه شیشه می تواند نگهدارنده یک سازه باشد. اما باید گفت که در این روش، یک قطعه شیشه لمینت شده از پشت کار به صورت عمود بر نما قرار می گیرد. و یراق آلات عنکبوتی روی آن نصب می شوند. گفتنی است که از این مدل تنها در سازه هایی با ارتفاع ۷ متر استفاده می شود.
  • فلزی: در روش فلزی، لوله هایی عمدتا از جنس استیل، پایه و نگه دارنده نمای شیشه ای هستند. این روش رایج ترین و به صرفه ترین مدل نمای اسپایدر است؛ چرا که هزینه کمتری نسبت به دیگر روش ها داشته و در ضمن سرعت اجرای آن بالا تر است. لوله استیل نگهدارنده نما می تواند ابعاد مختلفی داشته باشد که بسته به وزن شیشه ها، ارتفاع و ابعاد کار متغیر است.
  • کابلی: در این روش به جای استفاده از لوله های فلزی برای ساپورت کردن سازه، از کابل های مقاوم استفاده می شود. به عبارت دیگر وزن سازه توسط این کابل ها تحمل می شود که این نوع از نمای اسپایدر یکی از مدل های منحصر به فرد و پرطرفدار است.

کاربرد نمای اسپایدر

حتما شما هم بار ها و بار ها مجذوب ساختمان هایی شده اید که زیبایی خیره کننده آن شما را حیران کرده است. مسلما نمای آن ساختمان است که در نگاه اول در دید شما جذاب آمده است. نما های شیشه ای از آن دسته نماهایی هستند که افراد را جذب خود می کنند. علاوه بر زیبایی ساختمان شیشه ای، کاربرد ها و مزایای دیگری در مورد نمای شیشه ای وجود دارد. مثلا صرفه جویی در مصرف انرژی ها و جلوگیری از اتلاف بی رویه، ورود نور بسیار زیاد، نظافت آسان و …

عموما ساختمان های اداری، تجاری، پاساژ ها، هتل ها، ترمینال های مسافربری، ویترین دهنه های بزرگ مغازه ها و فروشگاه ها و موارد این چنینی مستعد به کار گیری نمای اسپایدر هستند.

۱۳ مزیت شیشه اسپایدر که حتما باید بدانید

  • یکپارچه و شفاف بودن
  • ساده و در عین حال شیک
  • مقاومت بالا در برابر بلایای طبیعی
  • تنوع بالا
  • عایق حرارت
  • بالا بردن ارزش ساختمان به دلیل لوکس بودن
  • وزن پایین
  • به وجود آمدن چشم اندازی منحصر به فرد
  • شست و شوی آسان
  • طول عمر بالا
  • مقاومت در برابر آسیب دیدن تحت شرایط جوی مختلف
  • مدرن بودن
  • سرعت بالای نصب و اجرا

معایب شیشه اسپایدر

  • نیاز به بررسی های دوره ای جهت کنترل آب بندی
  • نیاز به محاسبات بسیار پیچیده و دقیق توسط مهندسان

اجرای نمای اسپایدر

اجرای نما وابسته به سیستمی است که از آن استفاده می کنید. این موضوع نیازمند به کار گرفتن نیرو های متخصصی است که کار را با وسواس و به تمیز ترین حالت ممکن پیاده سازی کنند. زیبایی نمای اسپایدر وقتی نمایان خواهد شد که اجرای آن به درستی و با ظرافت صورت گرفته باشد.

نصب نمای اسپایدر

در ابتدای شروع به کار بایستی سیستم کاری مشخص شود و در رایج ترین مدل که مدل میله ای است، میله را در جای مناسب خود جایگذاری می کنند. توجه داشته باشید که ظرافت کار و نصب شیشه ها در نمای اسپایدر میلی متری بوده و هر گونه بی دقتی عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که نصب نمای اسپایدر پس از اتمام کار سنگ کاری و آماده شدن محیط صورت خواهد گرفت.

قیمت نمای اسپایدر

هیچگاه به طور دقیق نمی توان برای مواردی که به میزان زیادی قابلیت شخصی سازی دارند قیمت تعیین کرد. در اینجا نیز تغییر یک متریال می تواند قیمت نما را به کل تغییر دهد. پس نتیجه اینکه متریال، دیتیل و اتصالات، ابعاد، جنس شیشه و بسیاری از پارامتر های این چنینی هزینه نهایی را تعیین می کنند.

بهترین کار این است که با مشاوران کارخانه ای که می خواهید پروژه خود را به آن ها بسپارید مشورت کرده و از آن ها بخواهید تا با ارائه آن مدل و طرحی که در ذهن دارید، قیمت حدودی را تخمین بزنند.

دیتیل و اتصالات نمای اسپایدر

  • دسته اسپایدر
  • اتصال دهنده
  • شیشه
  • بست ها
  • رتیل

خدمات شرکت نگین شرق

  • طراحی، اندازه گیری، نصب، کرایه حمل و اتصالات
  • قیمت ها بدون هزینه ارسال بوده و هزینه ارسال با توافق طرفین خواهد بود.
  • در خرید های عمده و صادراتی قیمت ها قابل مذاکره می باشد.

کلام پایانی

در پایان این مقاله ضمن تشکر از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید قصد داریم تا یکی از بهترین تولید کنندگان و مجری های حرفه ای و تخصصی در زمینه نما های شیشه ای علی الخصوص نمای اسپایدر را به شما معرفی کنیم. تیم تخصصی نگین شرق آن مجموعه ای است که پروژه شما را به بهترین شکل ممکن برای شما اجرا می کند. همانطور که گفتیم حساسیت و ظرافت بالای نمای اسپایدر، مهندسین خبره را برای محاسبات دقیق می طلبد؛ که تیم حرفه ای نگین شرق از ابتدای کار با مشاوره رایگان در خدمت شما بوده و پس از طراحی و آماده سازی محصول نهایی نصب و اجرای دقیق نما را در دستور کار خود قرار می دهد.

برای ثبت سفارشات خود می توانید ابتدا به وب سایت نگین شرق سر بزنید و پس از دیدن نمونه کار های مختلف از طریق راه های ارتباطی موجود با آن ها تماس گرفته تا کارشناسان مجموعه، شما را راهنمایی کنند.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

سوالات متداول

برای اجرای شیشه های اسپایدر از روش های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از این ها در ظاهر و البته نوع اتصالات با هم متفاوت هستند.برای مثال اتصال کابلی با اتصال لوله ای در نوع سازه و اتصالات با هم متفاوت هستند.

در این روش سازه ای از کابل بصورت کراس و تور و یا خرپا وظیفه تحمل بار و انتقال آن به تکیه گاه ها را بر عهده می گیرد. ویژگی خاص این گونه نما زیبایی منحصر به فرد آن می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *