استوپ شیشه سکوریت جزو یراق آلاتی از شیشه سکوریت است، که درب شیشه‌ای هنگام نصب و اجرا  روی آن قرار می گیرد از استوپ شیشه سکوریت جهت باز و بسته شدن آسان ، نرم و ایمن درب ها استفاده می شود.

در گذشته استوپ شامل قطعاتی بودند که برای درب شیشه ای مشکل ایجاد میکردند. ولی امروزه با تغییر استاندارد در قطعات استوپ مشکل را حل کردند .استوپ شیشه سکوریت انواع متنوع و گوناگون دارند و بسته به کاربرد درب شیشه سکوریت و محل استفاده درب شیشه ای متفاوت است.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

انواع استوپ شیشه سکوریت

در کل استوپ درب سکوریت، در دو نوع روکار و توکار تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام از آنها هم کاربردهای خاص خودشان را دارند. در ادامه به توضیح این موارد می‌پردازیم:

۱. توکار

کارایی ترمز شیشه سکوریت برای درب‌هایی است که ترددهای زیادی در آن مکان انجام می‌شود و نیاز است که به دفعات زیاد، باز و بسته شوند. همانطور که از اسم این نوع استوپ هم مشخص است، این نوع استوپ‌ها را باید در داخل زمین جاسازی کنند.

البته استپ‌های شیشه سکوریت هم در دو نوع کوچک و بزرگ هستند که حالا باید بر اساس نوع شیشه، درب، وزن، ابعاد و … یکی از آنها را انتخاب کنید.

۲. روکار

معمولا همیشه، اولویت با استوپ توکار است؛ ولی در بعضی از مواقع و وقتی که شیشه سکوریت بر روی زمین جاسازی می‌شود، شما مجبور به استفاده از نوع روکار هستید. این نوع استوپ‌ها هم به مانند نوع توکار، در دو نوع سنگین و سبک هستند که باید برای انتخاب آنها، موارد مختلفی به مانند وزن شیشه، ابعاد، نحوه باز و بسته شدن و … را بررسی کنید.

نصب استوپ درب سکوریت

در اولین مرحله باید با این موضوع اگاه باشید که نصب استوپ درب شیشه ای، یک کار تخصصی است و هر کسی نمی‌تواند آن را انجام دهد. شاید در نگاه اول که به یراق آلات استوپ نگاه می‌کنید، فکر می‌کنید که کار سختی نباشد. ولی باید بدانید که اگر مراحل نصب استوپ درب شیشه ای به صورت اصولی انجام نشود، قطعا می‌تواند هزینه‌های بسیار بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

تعمیر استوپ شیشه سکوریت

استوپ‌های شیشه سکوریت هم به مانند هر محصول دیگری و بعد از مدتی، با مشکلات مختلفی رو به رو می‌شوند که در صورت مواجه شدن با این مشکلات، باید برای تعمیر یا تعویض آنها اقدام کنید.

در مرحله اول، شما ابتدا باید مطمئن شوید که آیا واقعا مشکل از سمت استوپ شیشه ای شماست یا نه. برای پی بردن به این مورد، باید یکسری موارد را بررسی کنید. این موارد عبارتند از:

  • ایجاد صدا در زمان باز و بسته شدن درب
  • تکان خوردن درب در زمان باز و بسته شدن
  • بسته نشدن کامل درب
  • درب‌ها به صورت کامل بر روی یکدیگر یا در کنار هم قرار نمی‌گیرند

اگر این موارد را در درب شیشه ای خودتان مشاهده کردید، پس باید بدانید که ترمز شیشه سکوریت شما نیاز به تعمیر دارد که در اصطلاح هم آن را با اسم رگلاژ می‌شناسند.

البته مراحل تعمیر استوپ هم کار سختی نیست. ولی اگر همان مراحل ساده هم به صورت اصولی انجام نشود، می‌تواند هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. برای همین، پیشنهاد می‌شود که حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

برای تعمیر استوپ هم معمولا از روش‌های روغن کاری یا آچار کشی انجام می‌شود.

البته یادتان باشد که اگر عمر مفید استوپ شیشه ای سکوریت تمام شده، بهتر است که به سراغ تعویض آن بروید. چون در صورت تعمیر، ممکن است که مجددا همین مشکلات به وجود بیاید که در نهایت باعث هزینه‌های بیشتر می‌شود.

افزایش عمر مفید استوپ درب شیشه ای

چند روش ساده وجود دارد که شما با انجام آنها، می‌توانید باعث افزایش عمر مفید استوپ درب شیشه ای شوید.

یکی از این کارها، استفاده از گریس یا پارافین است؛ معمولا در زمان نصب استوپ، متخصصان از گریس یا پارافین در داخل استوپ استفاده می‌کنند. چون می‌تواند باعث روان‌تر شدن مراحل باز و بسته شدن درب شود.

در مرحله بعدی باید حواستان باشد که هیچ گونه آبی، به داخل استوپ نفوذ نکند. استوپ‌ها یک یراق آلات فلزی هستند که در صورت تماس با آب یا رطوبت، دچار زنگ زدگی شده و درنهایت مقاومت خودشان را از دست می‌دهند.

قیمت استوپ شیشه سکوریت

دلایل بسیار مختلفی وجود دارند که می‌توانند به صورت مستقیم، بر روی قیمت استوپ شیشه سکوریت تاثیر بگذارند و به همین جهت، امکان ارائه قیمت دقیقی وجود ندارد. از کیفیت می‌توان به عنوان اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت اسم برد.

چون قاعدتا هر چه کیفیت محصولات بیشتر باشد، قیمت آنها هم بیشتر است. از طرفی دیگر، برندها می‌توانند تاثیرات مستقیمی بر روی کیفیت محصولات داشته باشند.

البته این دلایل به همین جا ختم نمی‌شود و از کشور سازنده و گارانتی هم می‌توان به عنوان دلایل تاثیر گذار بر روی قیمت اسم برد.

از طرفی دیگر هم امروزه نوسانات زیادی در بازار وجود دارد که باعث می‌شود تا قیمت‌ها، به صورت روزانه تغییر کنند. به همین جهت پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت استوپ شیشه سکوریت را دارید، با بخش فروش تیم ویم کالا تماس بگیرید.

خرید استوپ شیشه سکوریت

نگین شرق انواع یراق آلات شیشه سکوریت را با بهترین کیفیت در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد.

مجموعه نگین شرق با معرفی یراق آلات شیشه  با کیفیت و با ضمانت محصولاتی مانند استوپ شیشه سکوریت را با بهترین برند و با کیفیت  ارائه می دهد.
برای دریافت مشاوره ، خرید  و سایر اطلاعات  با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و کارشناسان نگین شرق اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهند.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *