حمام شیشه ای
بهترین متریال

تمایل هر چه بیشتر افراد برای داشتن محل سکونتی زیبا تر افراد را به بازسازی خانه های خود یا ساخت خانه هایی امروزی تر وادار می کند. عموماً افراد سعی در زیبا سازی محیط های عمومی منزل مانند هال و پذیرایی یا آشپزخانه را دارند. اما شخصی سازی محیط های خصوصی تر مانند حمام که به عنوان یک مکان مخصوص اعضای خانواده به حساب می آید نیز به جذابیت خانه خواهد افزود.

حمام و سرویس بهداشتی محیطی است که به نسبت دیگر مکان ها کمتر مورد توجه قرار می گیرد اما گفتنی است که زیبا سازی فضای سرویس بهداشتی نیز بر جذابیت و زیبایی خانه تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

از این بابت قصد داریم تا در این مقاله شما را با یکی از متد های مدرن زیبا سازی سرویس بهداشتی و حمام یعنی حمام شیشه ای آشنا کنیم.

حمام شیشه ای چیست؟

این روز ها سازندگان ساختمان های مسکونی یکی از اتاق های خانه را که نسبت به دیگر اتاق ها از متراژ بزرگتری برخوردار باشد را به عنوان اتاق خواب مستر انتخاب می کنند. اتاق مستر، اتاق خوابی است که سرویس بهداشتی و حمام به صورت اختصاصی برای آن اتاق ساخته شده باشد و سوای از سرویس بهداشتی ساختمان باشد.

در ساخت حمام در اتاق مستر عموما به جای استفاده از مصالح ساختمانی سنتی یعنی آجر و سیمان، از شیشه استفاده می شود. با استفاده از کابین دوش شیشه ای فضای حمام را از سرویس بهداشتی جدا می کنند.

با استفاده از این متریال مدرن، فضای خانه و اتاق خواب هر بیشتر لوکس خواهد شد و جلوه زیبا تری به اتاق خواب نیز خواهد داد. علاوه بر زیبایی، تفکیک فضای حمام از سرویس بهداشتی با استفاده از شیشه، باعث می شود تا آب و رطوبت حمام به محیط سرویس بهداشتی وارد نشود.

حمام شیشه ای
حمام شیشه ای

قیمت حمام شیشه ای

از آن جا که تنوع مدل حمام شیشه ای روز به روز در حال افزایش بوده و ساخت هر کدام از آن ها به امکانات، تجهیزات و یراق آلات نیاز دارد، نمی توانیم قیمت درب شیشه ای مستر را ثابت در نظر بگیریم.

یکی از پارامتر های مهم در قیمت حمام شیشه ای، قیمت شیشه سکوریت حمام می باشد. شیشه سکوریت بسته به ضخامت، تعداد لایه ها، میزان شفافیت و … قیمت متفاوتی دارند که تاثیر مستقیم بر قیمت حمام شیشه ای می گذارد.

حمام شیشه ای با درب ریلی، حمام شیشه ای گرد یا قوس دار، درب لولایی و …. انواع مختلف درب شیشه ای مستر هستند که بسته به سلیقه مشتری قابل اجرا هستند و هر کدام از آن ها نیز یراق آلات مختص به خود را می طلبند که قیمت هر یک بسته به کیفیت آن ها متفاوت است.

از این جهت است که نمی توان یک قیمت ثابت برای حمام شیشه ای در نظر گرفت چرا که انواع مختلف نمونه های کابین دوش در خانه ها قابلیت اجرا دارند.

در این صفحه لیست قیمت روز حمام شیشه ای در مشهد – اجرای کابین دوش شیشه ای را ارائه می دهیم .۱۴۰۱/۰۷/۳۰

نوع شیشه و یراق آلاتواحدقیمت به تومان 
شیشه دور دوشی تمام شیشه بدون فریم  بدون خدمات اجرای و اجرت نصب  (بالای  ۳ متربع )متر مربع  ۶۳۰/۰۰۰
پک لوازم ریلی خارجی مدل  ۰۰۲ اسپایدر  با استیل   ۳۰۴ نقره ایمتر مربع ۴/۰۰۰/۰۰۰
پک لوازم ریلی خارجی مدل  ۰۱۲ اسپایدر  با استیل   ۳۰۴ مشکیسیستم ۶/۰۰۰/۰۰۰
پک لوازم لولای  ۰۰۳خارجی شیشه به دیوار نقره ایسیستم۲/۰۰۰/۰۰۰
پک لوازم استوپی  خارجی مدل اکسپوز addon   با استیل   ۳۰۴سیستم  ۳/۰۰۰/۰۰۰

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

حمام شیشه ای
حمام شیشه ای
حمام شیشه ای
حمام شیشه ای

شیشه حمام

در اطراف دوش از شیشه به عنوان دیوار و کابین استفاده می شود. به عبارتی دیوار های حمام از جنس شیشه خواهد بود که باید گفت استحکام آن با دیوار های آجری سنتی برابری می کند؛ چرا که در ساخت کابین دوش حمام شیشه ای از شیشه سکوریت نشکن استفاده می کنند که مقاومت حداکثری داشته باشد.

حمام شیشه ای

برای سفارشی سازی محیط اتاق مستر، سرویس بهداشتی و حمام شیشه ای درون اتاق می توانید از انواع مختلف شیشه سکوریت استفاده کنید. شیشه ها با رنگ های مختلف، شیشه مات، شیشه سند بلاست و …. انواع مختلف شیشه هستند که علاوه بر زیبایی می تواند فضای داخل حمام را نیز بپوشانند.

انواع حمام شیشه ای

  • کابین دوش شیشه ای لولایی
  • کابین دوش شیشه ای پارتیشنی
  • کابین دوش شیشه ای ریلی
  • کابین دوش شیشه ای فریم دار
  • کابین دوش شیشه ای فریم لس

حمام شیشه ای

نکات مهم در هنگام خرید حمام شیشه ای | درب شیشه ای حمام

حمام شیشه جزو محصولاتی است که باید ماندگاری بالایی را برای شما داشته باشند؛ درواقع شما مبالغ نسبتا زیادی را به منظور حمام شیشه ای خودتان هزینه می‌کنید و برای همین باید از کیفیت و ماندگای آنها، مطمئن شوید.

حمام شیشه ای

به همین منظور، نیاز است که یکسری نکات مهم در هنگام خرید حمام شیشه را رعایت کنید که در ادامه این بخش، قصد معرفی مهم‌ترین این نکات را داریم:

۱. یراق آلات

همانطور که می‌دانید، یراق آلات به دلیل قابلیت اکسیداسیون، همیشه در معرض زنگ زدگی قرار دارند و برای همین باید حتما سعی کنید حتما از یراق آلات با جنس استیل با کیفیت استفاده کنید؛ چون همانطور که می‌دانید، فلزات در صورتی زنگ می‌زنند که در معرض رطوبت و آب قرار بگیرند و حمام دقیقا جایی هست که همیشه رطوبت و آب در آن پیدا می‌شود.

حتما قبل از انتخاب درب شیشه ای حمام، کیفیت یراق آلات مطمئن شوید.

۲. نوع شیشه

در این که شیشه مورد استفاده برای کابین دوش شیشه ای باید حتما از شیشه های مقاوم باشد که شکی نیست و حتما باید قبل از خرید، از مقاومت و کیفیت شیشه‌های کابین دوش شیشه ای خودتان مطمئن شوید.

البته بهتر است این موضوع را بدانید که معمولا از دو نوع شیشه لمینت و شیشه سکوریت برای ساخت کابین دوش شیشه ای استفاده می‌شود که هر کدام از آنها هم ویژگی‌های متفاوتی دارند.

البته شیشه‌های لمنیت به دلیل ساختار مقاوم‌تر و بهتری که دارند، قاعدتا قیمت بیشتری را نسبت به شیشه سکوریت حمام دارند. اگر قصد استعلام قیمت شیشه لمینت یا قیمت شیشه سکوریت حمام را دارید، می‌توانید با بخش فروش نگین شرق تماس بگیرید.

۳. نوع درب شیشه ای حمام

درب شیشه ای حمام در انواع مختلفی تولید و استفاده می‌شود که حالا باید آنها را بر اساس نوع حمام شیشه ای و طریقه رفت و امد، انتخاب کنید. یادتان باشد که در زمان انتخاب درب شیشه ای حمام، باید نوعی را انتخاب کنید که رفت و آمد برای شما، آسان باشد. در ادامه این بخش، انواع درب حمام شیشه را به شما معرفی می‌کنیم:

  • درب مستر شیشه ای: درب مستر شیشه ای می‌تواند بر اساس فضایی که در اختیار دارد، در انواع مختلف کشویی یا لولایی ساخته شود. البته عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت مستر شیشه ای تاثیر می‌گذارند. برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد قیمت درب شیشه ای مستر را دارید، با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.
  • درب کشویی: این درب‌ها در دو نوع فریم دار و بدن فریم هستند که معمولا در حمام‌های با ابعاد کوچک، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • ریلی: این نوع درب شیشه ای حمام در سه نوع طراحی می‌شوند که این سه نوع مختلف هم مربوط به فریم‌های به کار رفته در آنهاست.

۴. شکل و ابعاد

حمام‌های شیشه ای دارای شکل و ابعاد متفاوتی هستند که تغییر در این دو مورد می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت حمام مستر بگذارد. پس حتما قبل از خرید، شکل و ابعاد حمام را مشخص کنید.

درب شیشه ای سرویس بهداشتی

 همانطور که در بالا هم توضیح دادیم، نصب کابین دوش شیشه ای باعث می‌شود تا فضای سرویس بهداشتی و حمام، از یکدیگر جدا شوند که اینکار هم با یک شیشه جداکننده انجام می‌شود.

این تفکیک سازی می‌تواند مزایا زیادی داشته باشد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به حفظ بهداشت، افزایش زیبایی، جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت حمام به سرویس بهداشتی و … اشاره کرد.

البته انواع مختلف درب شیشه ای برای سرویس بهداشتی وجود دارد که هر کدام هم قیمت‌های مختلفی دارند. برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت شیشه جدا کننده سرویس بهداشتی را دارید، با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.

خدمات مجموعه نگین شرق شامل موارد زیر است :

  • امکان ارسال شیشه ها به تمامی نقاط کشور
  • تضمین کیفیت کالا و شیشه ها
  • گارانتی شیشه در برابر شکستن
  • طراحی و اندازه گیری ابعاد بالکن شیشه ای و تخمین ابعاد شیشه مورد نیاز
  • نصب و اجرای اتصالات بالکن
  • قیمت ها بدون هزینه ارسال بوده و هزینه ارسال با توافق طرفین خواهد بود.
  • در خریدهای عمده و صادراتی قیمت ها قابل مذاکره می باشد.

کلام پایانی:

استفاده از حمام شیشه ای علاوه بر جلوه مدرن و زیبا، مزایای دیگری نظیر، جداسازی فضای دستشویی از حمام، عدم پاشش آب و کف به قسمت های دیگر، عدم پخش بخار و … را به همراه دارد.

توجه داشته باشید که نصب حمام شیشه ای، به یک فرد متخصص نیاز دارد چرا که نصب صحیح شیشه ها و آب بندی آن ها کاری دقیق و ظریف است که بایستی به دقت انجام شود تا باعث جلوگیری از نفوذ آب به بیرون از کابین شود.

کارخانه تولید شیشه و محصولات شیشه ای نگین شرق قطب تولید انواع محصولات شیشه ای در مشهد است که تولیدات شیشه ای مختلفی را به سراسر کشور ارسال می نماید.

شما می توانید هر گونه سفارش را پیش از ثبت خرید از تیم پشتیبانی نگین شرق استعلام قیمت کرده و پس از تایید آن نسبت به ثبت نهایی خرید خود اقدام فرمایید. سفارشات شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا برای شما آماده شده و با گارانتی سلامت محصول به دستتان خواهد رسید.

نگین شرق مجری تولید انواع نمونه های مدرن و امروزی محصولات شیشه ای می باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و خرید می توانید با تیم پشتیبانی نگین شرق در ارتباط باشید.

روی کمک ما حساب ویژه باز کنید.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

سوالات متداول

ابتدا کافیست ،فقط از فضایی که می خواهید شیشه ای را اجرا کنید ،برای ما عکس و ابعاد حدودی شیشه را در واتساپ برای ما ارسال کنید.

سپس با توجه به عکس فرستاده شده و ابعاد داده شده ،تخمینی از هزینه شیشه بر اساس لیست قیمت کارخانه ، برایتان ارسال می کنیم.

در صورت توافق ،شرکت اقدام به تولید و برش شیشه ها می نماید و در اسرع وقت برای شما ارسال می شود.

با توجه به اینکه شرکت نگین شرق طراح ،مجری و مشاور پروژه های بزرگ در مشهد و ایران است و در اجرای شیشه هایی با کاربری های مختلف نیز خدمات ارائه می دهد.

در صورت نیاز درخواست مشاوره بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *