سازه ترکیبی کرتین وال و ترمال بریک

لیست قیمت اجرای ترمال بریک

قیمت هر متر مربع پنجره ترمال بریک (جهت استعلام به روز تماس بگیرید)-آخرین به روز رسانی   ۱۴۰۲/۰۱/۳۰

قیمت ترمال بریکواحدقیمت 
ترمال بریک بدون شیشه ( فریم ثابت ) با توجه به نوع طراحی ، پروفیل ، رنگ و…هر متر مربعتماس بگیرید
 ترمال بریک بدون شیشه ( بازشو تک حالت )  با یراق Roto آلمانی. با توجه به نوع طراحی ، پروفیل ، رنگ و …هر متر مربعتماس بگیرید

قابل توجه جامعه مهندسین، انبوه سازان، برج سازان، آرشیتکت ها و معمارین عزیز، نگین شرق  برای شما تخفیف همکاری لحاظ کرده است.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

 (مدیر فروش آقای مهندس فزائی )

باتوجه به اینکه نوع اجرای ترمال بریک و نحوه اجرای آن متفاوت است ، واحد بازرگانی پس از بررسی سفارش ، اعلام هزینه ها و زمان تحویل را به صورت رسمی ارائه خواهد نمود.

قیمت ها حدودی می باشد در صورت نیاز می توانید ، آیتم و نقشه های مورد نظر را برای کارشناسان ما ارسال نمایید .

قیمت ترمال بریک

پنجره ترمال بریک چیست؟

ترمال بریک مانع حرارتی بین لایه های درونی و بیرونی قاب پنجره می باشد که علاوه بر جلوگیری از هدررفت انرژی، قطعات قاب را به طور ایمن به یکدیگر متصل می کند. از آنجایی که این متریال، رسانایی حرارتی کمی دارد، مانع از جریان انرژی می شود. این محصول در ترکیب با شیشه های دوجداره، به عنوان یک متریال عالی جهت حفظ دمای محیط عمل می کند. هر چند ترمال بریک را در انواع قاب های پنجره می توانیم به کار ببریم اما بیشتر در پنجره های آلومینیومی یافت می شوند. از جمله مزایای نصب ترمال بریک در پنجره عبارتند از:

  • این سیستم انتقال گرما و صدا را ۱۰۰۰ برابر کاهش می دهد.
  • در برابر شعله عملکرد شگفت انگیزی دارد.
  • خواص ایمنی سازه را افزایش می دهد.
  • نصب آن آسان بوده و نگهداری کمی نیاز دارد.
  • پنجره های ترمال بریک از ماندگاری و دوام بالایی برخوردارند و دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی شوند.

ترمال بریک چگونه کار می کند؟

حین ساخت و ساز پنجره، متریال عایق ترمال بریک در دو طرف داخلی و خارجی نصب می شود و مانع از عبور گرما و سرما از قاب پنجره می گردد. بنابراین هم در گرمای تابستان و هم در سرمای زمستان، بهره وری انرژی را افزایش می دهد. زیرا از خروج هوای داخل اتاق جلوگیری می کند و همچنین مانع از ورودی هوای بیرون به داخل می شود.

ما در مجموعه نگین شرق با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و پیشرفته، بهترین و باکیفیت ترین محصولات ساختمانی را برای کارایی، ایمنی و بهره وری پروژه های شما تامین کرده ایم. توصیه می کنیم اگر می خواهید در سازه خود پنجره های آلومینیومی نصب کنید، حتما ترمال بریک را در نظر بگیرید. جهت دریافت مشاوره و سفارش این محصول با ما در ارتباط باشید.

قیمت پنجره ترمال بریک

این که قیمت پنجره ترمال بریک چقدر است ممکن است سوال شما هم باشد. پنجره‌های ترمال بریک نوعی پنجره هستند که با استفاده از تیغه‌های پلی آمید تهیه و تولید می‌شوند. این پنجره‌ها در برابر صوت، حرارت و رطوبت عایق شده‌اند. به همین دلیل هم هست که قیمت آن‌‌ها نسبت به پنجره‌های معمولی کمی بیشتر است. در مجموع برای این که قیمت ترمال بریک را تعیین کنند، به فاکتورهای مختلفی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، توجه خواهد شد. با ما همراه باشید.

قیمت ترمال بریک

عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

قیمت پنجره آلومینیومی نرمال بریک می‌تواند از عوامل زیر تاثیر بگیرد:

  • ابعاد پنجره:

اولین و مهم‌ترین عاملی که در تعیین قیمت این نوع از پنجره‌ها تاثیر دارد، ابعاد پنجره است. مسلما با افزایش ابعاد پنجره، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. چرا که متریال مصرفی برای تولید پنجره‌های بزرگتر زیاد هستند اما برای تولید پنجره‌های کوچک‌تر کم هستند.

  • نوع شیشه پنجره:

عامل دیگری که در تعیین قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک نقش دارد، نوع شیشه پنجره است. ضخامت شیشه، رنگی بودن یا نبودن شیشه، ابعاد شیشه و کیفیت شیشه می‌تواند قیمت را به طور کلی تغییر دهد. اگر قرار باشد که از یک شیشه بی نظیر  باکیفیت برای ساخت پنجره‌های ترمال بریک استفاده کنید، پس باید هزینه‌های بیشتری را هم صرف نمایید.

  • تعداد جداره‌های پنجره:

امروزه پنحره‌های ترمال بریک در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید شده و به فروش می‌رسند. این که پنجره منتخب شما دو جداره است یا تک جداره، می‌تواند عاملی برای تعیین قیمت باشد. چرا که قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک نسبت به قیمت پنجره تک جداره بیشتر است.

  • برند پروفیل مصرفی:

لازم به ذکر است که قیمت هر متر مربع پنجره ترمال بریک با توجه به برند پروفیل مصرفی هم قابل تغییر است. برندهایی همچون برند پیمان و آلترال جزو برندهای مطرح در زمینه تولید ترمال بریک هستند که محصولات آن‌ها به نسبت محصولات برندهای متفرقه با قسمت بالاتری به فروش می‌رسند.

  • تعداد پنجره:

قیمت ساخت درب و پنجره آلومینیومی در مشهد از تعداد این درب و پنجره‌ها نیز تاثیر می‌گیرد. معمولا افراد برای خریدهای عمده خود تخفیفات عمده را هم دریافت می‌کنند. پس با افزایش تعداد درب و پنجره، امکان کاهش هزینه‌های ناشی از خرید یک درب و یک پنجره کاهش خواهد یافت.

قیمت ترمال بریک

لیست قیمت پروفیل ترمال بریک

در حال حاضر قیمت هر متر مربع پنجره ترمال بریک با قیمت پروفیل‌های مصرفی در این پنجره‌ها رابطه مستقیمی دارد. نوساناتی که قیمت پروفیل‌ها را تغییر می‌دهند، باعث تغییر یافتن میزان قیمت این پنجره‌ها نیز خواهند شد. در لیست قیمت پنجره ترمال بریک قیمت‌ها به ازای هر متر مربع شرح داده شده‌اند:

  • اجرای ترمال بریک بدون شیشه با فریم ثابت به ازای هر متر مربع: ۱۲۰۰۰۰۰۰
  • اجرای ترمال بریک بدون شیشه با فریم تاشو به ازای هر متر مربع: ۱۸۰۰۰۰۰۰

قیمت‌هایی که در این لیست ذکر شده‌اند، قیمت‌های حدودی شیشه و پنجره ترمال بریک هستند. شما می‌توانید جهت برآورد قیمت دقیق، ابعاد درخواستی را به واتساپ مدیر فروش مربوطه ارسال کنید.

قیمت ترمال بریک

خدمات شرکت نگین شرق شامل :

  • گارانتی شکست، طراحی ، اندازه گیری ، نصب، کرایه حمل و اتصالات می باشد.
  • قیمت ها بدون هزینه ارسال بوده و هزینه ارسال با توافق طرفین خواهد بود.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

سوالات متداول

این تیغه ها یک گزینه بسیار مناسب برای دو جداره کردن پروفیل های آلومینیومی می باشد. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا ،در برابر مواد شیمیایی ، آب و اشعه یو وی حفظ می کند و همچنین قابل بازیافت می باشد و جز مواد دوستدار محیط زیست می باشد. تیغه های پلی آمید تشکیل شده است از پلی آمید ۶٫۶ با ۲۵% فایبر گلاس که ضریب انتقال حرارتی آن برابر با ۰٫۳ W/m*k می باشد و اتلاف انرژی از طریق بدنه پنجره آلومینیوم را تا حد زیادی کاهش می دهد. تیغه های پلی آمید درجه حرارت ۲۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کند و محدودیتی از نظر دفرمه شدن طی اجرای عملیات رنگ های کوره ای را ندارد

آلومینیوم ساده (Normal) آلومینیوم ترمال بریک (Thermal Break) چوب آلومینیوم

با توجه به اینکه شرکت نگین شرق طراح ،مجری و مشاور پروژه های بزرگ در مشهد و ایران است و در اجرای شیشه های ترمال بریک با کاربری های مختلف نیز خدمات ارائه می دهد.

در صورت نیاز درخواست مشاوره بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *