نمای شیشه ای

اجرای نمای کرتین وال در تهران

کرتین وال تهران

اگر شما اطلاعاتی درباره نمای کرتین وال داشته باشید، قطعا می‌دانید که نصب کردن آنها نیاز به تخصص‌های مخصوص به خودش است که به همین جهت اگر شما در هر شهری زندگی می‌کنید و قصد نصب نمای کرتین وال را دارید، باید به سراغ یک متخصص بروید.

برای همین ما در ادامه این مقاله از سایت نگین شرق قصد داریم تا درباره اجرای نمای کرتین وال در تهران با هم صحبت کنیم و مسائلی به مانند قیمت، خرید و نحوه نصب آن را به شما توضیح دهیم.

مشخصات پروفیل نمای کرتین وال

پروفیل نمای کرتین وال یکی از مهمترین بخش های این نمای مدرن و زیبا است که علاوه بر حفظ ظاهری شیک و ساده باید وزن سازه را به خوبی تحمل کند و سپس به بدنه ساختمان منتقل کند.

همانطور که می دانید روش ها اجرای نمای کرتین وال به دو صورت متداول استیک و یوناتایز اجرا می شود. در این روش ها نیز از فریم هایی با استانداردهای مشخص خود استفاده می شود. در شکل زیر می توانید فرم های متداول و استاندارد روش استیک و یوناتایز را مشاهده کنید.

هر یک از فریم های سازه کرتین وال از اجزای مختلفی تشکیل شده است که وظیفه خاصی را بر عهده دارد. البته هر یک از این اجزا نیز ابعاد و مشخصات خاص خود را دارند. در این بخش به بررسی این اجزا و مشخصات آنها می پردازیم.

در رابطه با اجرای نمای کرتین وال در تهران  اگر مشاوره و یا سوال دارید می توانید با شماره تلفن  ۰۹۱۵۵۱۱۹۴۹۷ تماس حاصل فرمایید .

گروه صنعتی نگین شرق آمادگی دارد تا  نمای کرتین وال تهران مورد نیاز شما را فراهم نماید.

نمای کرتین وال در تهران

قیمت اجرای نمای کرتین وال در تهران

در مرحله اول شما باید بدانید که قیمت اجرای نمای کرتین وال در تهران با بقیه استان‌ها هیچ فرقی ندارد و تنها چیزی که شاید بتواند بر روی این قیمت‌ها در استان‌های مختلف تاثیر بگذارد، مربوط به بحث حمل و نقل از مبدا تا مقصد است.

در مرحله بعدی هم باید بدانید که به صورت کلی، دلایل بسیار زیادی هستند که می‌تواند بر روی قیمت نمای کرتین وال تاثیر بگذارد و به دلیل وجود تمامی این موارد، نمی‌توان هیچ قیمت دقیقی را اعلام کرد. در ادامه این بخش، مهم‌ترین این موارد را به شما معرفی می‌کنیم:

  • روش اجرا نمای کرتین وال
  • ارتفاع کار
  • مدول‌های موجود در نما
  • نوع برند شیشه
  • دستمزد معمار
  • دستمزد مهندسین
  • و …

در بین تمامی مواردی که در بالا معرفی کردیم، روش‌های اجرایی کرتین وال که توسط معماران و مهندسین مشخص می‌شود، می‌تواند بیشترین تاثیر را بر روی قیمت نمای کرتین وال بگذارد که هر چه قیمت آن ارزان‌تر باشد، یعنی روش‌های ساده‌تری برای پیاده سازی انتخاب شده.

همانطور که در بالا هم توضیح دادیم نمی‌توان قیمت دقیقی را درباره نمای کرتین وال اعلام کرد. برای همین اگر شما قصد استعلام قیمت نمای کرتین وال را دارید، بهترین کار این است که از فروشگاه‌های معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند، آمار بگیرید. نگین شرق نیز یکی از برترین فروشندگان و عرضه کنندگان نمای کرتین وال به شمار می‌رود که در صورت نیاز برای استعلام قیمت نمای کرتین وال، می‌توانید با استقاده از شماره‌های موجود در سایت، با بخش فروش این تیم تماس بگیرید.

خرید نمای کرتین وال در تهران

نمای شیشه همیشه جزو بهترین نماها برای ساختمان ها به شمار می‌رود و درواقع هر کسی که به نمای شیشه علاقه داشته باشد، حتما خرید نمای کرتین وال را در اولویت‌های خودش قرار می‌دهد. شما با یک سرچ در اینترنت می‌توانید ببینید که اکثر ساختمان‌ها و برج‌های معروف و لاکچری در جهان از نمای کرتین وال استفاده می‌کنند که همین موضوع نشان می‌دهد، نمای کرتین وال دارای محبوبیتی جهانی است.

ولی همیشه مهم‌ترین گزینه‌ای که باید در زمان خرید هر چیزی در نظر داشته باشید، پیدا کردن فروشنده مطمئن است؛ فروشنده‌ای که تجربه و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد تا بتوانید بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به شما عرضه کند.

تیم نگین شرق با بیش از ۱۵ سال سابقه و ثبت بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق، یکی از ماهرترین و باتجربه‌ترین تیم‌ها در این زمینه است که اگر شما قصد خرید نمای کرتین وال در تهران یا هر جای ایران را داشتید، می‌توانید از خدمات این تیم استفاده کنید.

جمع بندی

نمای کرتین وال یکی از بهترین نماها یا بهتر بگویم یکی از لاکچری‌ترین نماهای شیشه ای موجود در حال حاضر و در سطح جهان است؛ درواقع اگر شما به فکر زیبایی سازه خودتان هستید، باید حتما نمای کرتین وال را در اولویت‌های خودتان قرار دهید.

در این مقاله ما درباره اجرای نمای کرتین وال در تهران و تمامی نکات‌های لازم درباره آن، صحبت کردیم؛ اگر هر سوالی درباره این مقاله داشتید، می‌توانید از قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید.

author-avatar

درباره هانیه احمدیان

دوستدارحوزه تولید محتوا و سئو. نگین شرق، سایتی در حوزه شیشه و نمای شیشه ای است. بزرگترین هدفم در نگین شرق انتقال مفاهیم در حوزه شیشه به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *