درب و پنجره

درب و پنجره UPVC رنگی

upvcدرب و پنجره

پنجره دوجداره UPVC رنگی چیست؟

پنجره دو جداره upvc  در جذابیت و زیبایی نماد داخلی و خارجی ساختمان نقش بسیار مهمی دارد .پنجره upvc  جایگزین مناسبی برای پروفیل آلومینیومی است و پنجره رنگی با پروفیل upvc  و تولید قاب پنجره های دوجداره در بین سازندگان درب و پنجره UPVC محبوبیت دارد.

پنجره دوجداره UPVC رنگی موجب کاهش مصرف انرژی و هدر رفت گرما می شود. پروفیل UPVC خاصیت رنگ پذیری دارد و خاصیت ضد خش دارد .پنجره رنگی با اشکال مختلف مدرن و کلاسیک کاربرد دارد و تنوع فرم و رنگ در این پنجره ها بسیار زیاد است.

پروفیل های UPVC خاصیت رنگ پذیری دارند و شما می توانید با رنگ پاش سطح آن ها را رنگ پاشی کنید.

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

برای نصب پنجره ها باید به مدل و طراحی پنجره دقت و توجه داشت و جهت نصب پنجره های دوجداره از فریم بازسازی استفاده می شود.

مزایای استفاده از درب و پنجره UPVC

  • عایق مناسب گرما
  • نصب آسان
  • شستشوی راحت
  • طول عمر بالا
  • تنوع در طرح و رنگ
  • استحکام و دوام بالا

قیمت در و پنجره UPVC

با توجه به نوع پروفیل upvc و ترکیبات مواد اولیه و نوع رنگ قیمت درب و پنجره متفاوت است.

در پنجره UPVCنوع رنگ و ترکیبات به کار رفته ، بر قیمت درب وپنجره upvc تاثیرگزار است. هر چه تنوع در درب و پنجره UPVC بیشتر باشد، قیمت آن متنوع است.شفافیت و سفیدی رنگ در پنجره دوجداره upvc ، با توجه به برند و فرمولاسیون شرکت سازنده شیشه متفاوت است و همه این عوامل بر قیمت پنجره است.در رابطه با قیمت پنجره های دوجداره upvc باید خاطر نشان کرد که با توجه به نوع پروفیل upvc ، نوع رنگ و ترکیبات مواد اولیه، قیمت آنها متفاوت است.

البته باید خاطر نشان کرد که تولید کنندگان این گونه پنجره ها برای ایجاد تنوع بیشتر و پاسخگویی به نیاز و سلیقه معماران عمل می کنند که باعث می‌شود که قیمت پنجره ها متفاوت باشد.

از عوامل دیگر در تعیین قیمت پنجره دوجداره رنگ و شیشه لمینیت به کار رفته در پنجره است.

برای محاسبه کردن قیمت پنجره upvc ، پروفیل لمینت در پنجره دوجداره، رنگ به صورتی که در یک طرف یا دو طرف لمینت باشد مورد توجه قرار می گیرد.

از موارد دیگر تاثیر گذار در قیمت این است که انجام رنگ آمیزی برای پروفایل ها با رنگهای خاص انجام می شود که تنوع رنگ برای آن زیاد است و پوشش رنگ مقاوم ایجاد می‌کند.

رنگ آمیزی پنجره دوجداره

پنجره های upvc در دو حالت لمینت و رنگ شده هستند و هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارد. در رابطه با پنجره دوجداره رنگ شده و لمینت باید گفت که شیشه لمینت دارای رنگ بندی و طرح های رنگی بوده و از حالت رنگ شده نیز ظریف تر است.

رنگ در پنجره دوجداره دارای استحکام و مقاومت بالایی دارد و طوری می توان آن پنجره را رنگ کرد که از رنگ می توان در بیرون و چه در داخل خانه استفاده نمود .

رنگ به کار رفته در درب و پنجره دو جداره با رنگ های ساختمانی متفاوت است .

نتیجه گیری

استفاده از پنجره های دوجداره از جمله روش های زیبایی بخشیدن به نمای داخلی و خارجی ساختمان است. پروفیل های پنجره های دوجداره قابلیت رنگ شدن را دارند که می توان سطح آنها را با رنگ های مختلفی پوشاند و حالت ضد خش بودن را برای آن ها ایجاد کرد.

پنجره های رنگی در رنگ ها و مدل ها متنوع در بازار موجود هستند که قیمت آنها با توجه به طرح ، رنگ و نوع مواد اولیه به کار رفته در آنها و همچنین برند شرکت سازنده آن ها متفاوت است از مزایای استفاده از پنجره های دو جداره جلوگیری از ورود حشرات ، گرد و خاک و مانع اتلاف انرژی است. پس از تولید و مونتاژ پنجره ها ، افراد و معماران در رنگ ها و طرح های مختلفی درب و پنجره upvc را رنگ آمیزی می نمایند.

مجموعه نگین شرق از تولیدکنندگان درب و پنجره upvc در  مشهد است و ارائه دهنده انواع پنجره‌های دوجداره و چندجداره  است. شما می توانید برای مشاوره جهت خرید پنجره های دوجداره و همچنین اخذ راهنمایی برای شیوه نصب و کاربرد آنها با شماره های ۰۹۱۲۹۵۸۹۴۹۷  تماس حاصل فرمایید.

author-avatar

درباره هانیه احمدیان

دوستدارحوزه تولید محتوا و سئو. نگین شرق، سایتی در حوزه شیشه و نمای شیشه ای است. بزرگترین هدفم در نگین شرق انتقال مفاهیم در حوزه شیشه به شما عزیزان است.