نرده شیشه ای

یکی از پرکاربردترین سازه های مورد استفاده در طراحی خانه ها، دفاتر و ساختمان ها که نباید نادیده گرفت، راه پله و نرده هایی است که برای آن در نظر گرفته می شود. عملکرد نرده‌ها در پلکان فضای شما، به عنوان یک حفاظ سازه‌ای و به منظور حرکت در میان طبقات از اهمیت زیادی برخوردار است.

در گذشته کاربرد مصرف شیشه محدود به استفاده در پنجره‌های ساختمان بود، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و شفافیت ذاتی که در متریال شیشه وجود دارد طراحان و معماران به این نتیجه رسیده‌اند که بیشتر از قبل در حیطه ی دکوراسیون داخلی و خارجی از شیشه استفاده نمایند. به همین دلیل استفاده از نرده شیشه ای پله و راه پله های شیشه ای شفافیت لازم را ایجاد کرده و اجازه عبور جریان نور و هوا را به راهرو ها می دهد. نرده و راه پله های شیشه ای به سبک‌های مختلفی قابلیت اجرا دارند و به تناسب اجرای هر مدل زیبایی و مقاومت مختلفی را دارا خواهند بود .اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید تا آخر مطلب همراه ما باشید.

قیمت شیشه هوشمند

نرده شیشه ای چیست؟

در گذشته بیشتر از نرده های فلزی و حتی چوبی استفاده میشد. با گذشت زمان نرده های سنگی روی بورس آمدند. اما امروزه یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین نرده ها، نرده شیشه ای است.

در واقع شیشه گزینه متفاوت و نوینی است که می تواند در اجرای نرده راه پله شیشه ای یا نرده راه پله غیر شیشه ای از آن بهره برد. نرده شیشه ای که به نام حفاظ شیشه ای راه پله نیز شناخته می شود به یک سازه یکدست از جنس شیشه مقاوم شده سکوریت و لمینت گفته میشود که برای حفظ جان افراد مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی های استفاده از نرده ی شیشه ای احساس سرزندگی محیط در حین سادگی سبک است که در طول زمان نیز ماندگار است.

شیشه مورد استفاده در نرده های شیشه ای به دو دسته سکوریت و لمینت تقسیم می‌شوند. نرده های شیشه ای با توجه به نظر طراح به عنوان محافظ در تراس، بالکن، راه پله و اطراف استخر، منازل مسکونی، ویلا ها، ساختمان های اداری و… نصب می‌شوند. قیمت نرده شیشه ای با توجه به مدل آن، نوع شیشه بکار رفته، ابعاد نرده و … محاسبه می شود.مجموعه نگین شرق در ادامه این صفحه جهت آشنایی بیشتر شما با حدود قیمت این محصول لیست قیمت را قرار داده تا خریداران محترم اطلاعات کلی در این مورد داشته باشند. اما توجه فرمایید برای اطلاع از قیمت بروز و دقیق باید سفارش شما توسط کارشناسان این مجموعه بررسی شود. شما می توانید با یک تماس تلفنی با واحد مشاوره و فروش مجموعه نگین شرق از خدمات کارشناسان با تجربه به صورت رایگان برای سئوال در مورد قیمت انواع نرده شیشه ای بهرمند شوید.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

قیمت انواع نرده شیشه ای 

در قسمت زیر می توانید لیست قیمت اجرای پله شیشه ای در مشهد ، تهران ، اصفهان و سایر شهر ها را مشاهده کنید.

نوع و ضخامت شیشه ، یراق آلاتواحدقیمت به تومان
طراحی و اجرای نرده شیشه ای با اتصالات اسپیگت (spigot) همراه با خدمات اجرایی – بدون  شیشه   بدون هندریل و اتصالاتمتر مربعتماس بگیرید
طراحی و اجرای نرده شیشه ای با سازه فلزی اکسپوز (add-on) همراه با خدمات اجرایی – بدون هزینه شیشه ،کاور و هندریل(برای متراژ بالای ۱۰۰ متر)متر مربعتماس بگیرید
طراحی و اجرای نرده شیشه ای با سازه فلزی دفنی همراه با خدمات اجرایی – بدون هزینه شیشه و هندریل (برای متراژ بالای ۱۰۰ متر)متر مربعتماس بگیرید
طراحی و اجرای نرده شیشه ای با اتصالات فیکس پوینت آلومینیوم (fix point) همراه با خدمات – بدون هزینه شیشه ، اتصالات هندریل و زیرسازیمتر مربعتماس بگیرید
دو لایه شیشه ۶ میل فلوت  لمینت سکوریت با تاییدیه آتش نشانیمتر مربعتماس بگیرید
شیشه ۱۰ میل فلوت سکوریتمتر مربعتماس بگیرید
قیمت هندریل نرده شیشه ای با استیل ۳۰۴متر طولتماس بگیرید
هزینه کاور استیل ۳۰۴ برای سازه add-onمتر طولتماس بگیرید
هزینه کاور آلومینیوم برای سازه add-onمتر طولتماس بگیرید
هزینه کاور چوب برای سازه add-onمتر طولتماس بگیرید
۳ لایه شیشه لمینت ایرانی تا ابعاد ۱۰۰*۳۵۰ بدون خدمات و نصب مهندسی هر پلهبه ازای هر پلهتماس بگیرید

توضیحات :

  • در صورت نیاز ، کاشت پلیت با کارفرما است.
  • قیمت های ذکر شده در جدول فوق برای نرده شیشه ای ساده و بدون اشکال می باشد.
  • در پروژه هایی که شیشه ها به اشکال غیر استاندار و یا قوس می باشد ، قیمت ها حدودا ۴۰ درصد افزایش می یابد.
  • با توجه به یکسان بودن نحوه اجرای جان پناه و نرده شیشه ای، قیمت جان پناه شیشه ای مانند جدول فوق محاسبه می شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

نمایش ویدیو درباره جان پناه شیشه ای

عوامل موثر بر قیمت نرده شیشه ای

در انتخاب انواع نرده های شیشه ای قیمت محصول عامل قابل توجهی برای خریداران است. به دلیل اینکه نرده شیشه ای در طرح ها و مدل های متنوع تولید می شود ملاک تعیین قیمت نیز به عوامل متعددی بستگی دارد.قیمت نرده ها باید بر اساس عوامل مشخصی مانند:

با توجه توضیحات داده شده لازم به ذکر است که نوع نرده شیشه ای برای تراس، بالکن و… با توجه به سختی کار و استفاده از اتصالات مرغوب و شیشه های چند لایه نسبت به نرده های دیگر که کار گذاشته می شوند هزینه و قیمت متفاوتی خواهند داشت . 

خدمات اجرایی برای نرده شیشه ای شامل موارد زیر است :

  • اندازه برداری دقیق از محل اجرای نرده شیشه ای توسط کارشناسان انجام شود.
  • خدمات مهندسی ،طراحی و نقشه برداری و ارسال نقشه جهت تولید شیشه در کارخانه
  • تامین ، ساخت و اجرای سازه فلزی
  • نصب نرده شیشه ای و رگلاژ (تنظیم) شیشه 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره دیتیل اجرایی میتوانید، مقاله دیتیل نرده شیشه ای را مطالعه کنید.

نمایش ویدیو درباره جان پناه شیشه ای
قیمت نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای تراس

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین اقداماتی که به منظور افزایش و تامین امنیت و پس از نصب شیشه در راه پله و تراس ها انجام می شود، نصب کردن نرده است. به همین دلیل امروزه از انواع نرده ها استفاده می شود که یکی از بهترین آن ها نرده شیشه ای تراس است. چون تامین امنیت در تراس نیز اهمیت زیادی دارد. از طرفی همان طور که می دانید یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود برای خرید آن ترغیب شوید، قیمت نرده شیشه ای تراس است. به طور کلی در مورد قیمت نرده شیشه ای تراس می توان گفت که این محصول با توجه به مزایا و کیفیت بسیار بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. با این وجود به طور کلی می توان گفت که عوامل مختلفی در تعیین قیمت نرده شیشه ای تراس وجود دارد که در ادامه این مقاله به بررسی کامل تر این عوامل می پردازیم.

عوامل موثر در قیمت نرده شیشه ای تراس چیست؟

از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت نرده شیشه ای تراس می توان به مهم ترین موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل یراق آلات و اتصالات نگهدارنده جام های شیشه ای
  • کیفیت شیشه مورد استفاده برای نرده شیشه ای تراس
  • میزان ضخامت شیشه مورد استفاده
  • هزینه نصب و مونتاژ کردن قیمت نرده شیشه ای تراس
  • ابعاد و اندازه شیشه مورد استفاده برای تراس
  • متراژ محل مورد نظر

قیمت حفاظ شیشه ای بالکن

برای تعریف بهتر حفاظ شیشه ای بالکن می توان گفت که حفاظ همان بالکن شیشه ای است که از آن در تراس ، باشگاه های ورزشی ، دور استخر ، ورودی نمایشگاه ها و گلخانه ها و ... استفاده می شود. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از حفاظ شیشه ای بالکن این است که از ورود گرد و غبار به فضای داخلی جلوگیری میکن. همچنین به عنوان یک عایق مهم در برابر نفوذ سرما و گرما شناخته می شود. با این وجود نکته مهمی که در مورد این محصول وجود دارد، در مورد قیمت آن است. چرا که امروزه از انواع شیشه های مختلف به عنوان حفاظ شیشه ای بالکن استفاده می شود. به همین دلیل با توجه به شیشه مورد استفاده، میزان و نوع یراق آلات مورد استفاده برای نصب این حفاظ، میزان متراژ مورد استفاده برای نصب حفاظ، هزینه دستمزد برای نصب حفاظ و ... متفاوت و متغیر خواهد بود.

نرده شیشه ای پله دوبلکس

یکی دیگر از انواع حفاظ ها یا نرده های شیشه ای، نصب نرده شیشه ای برای پله دوبلکس است. چرا که تامین امنیت در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و در آپارتمان ها نیز اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از نرده شیشه ای دوبلکس این است که باعث زیبا سازی محیط، و مقاومت بسیار بالای آن است. چون برای نصب این نرده می توان از شیشه های مختلف از جمله شیشه سکوریت و شیشه لیمنت استفاده کرد. علاوه بر این، یکی از مهم ترین مزایای این نرده شیشه ای، ماندگاری بالا، امکان تمیز کردن راحت و سریع آن، و عدم اشغال کردن محیط، و امکان نصب آسان و سریع آن و ... اشاره کرد.

نرده شیشه ای پله

یکی از زیباترین اقداماتی که به منظور افزایش زیبایی دکوراسیون محیط هایی با طراحی مینیمال و مدرن می توان انجام داد، استفاده از نرده شیشه ای پله است. نرده شیشه ای با نام های دیگر نرده شیشه ای راه پله، هندریل یا جان پناه نیز شناخته می شود. استفاده از نرده شیشه ای پله علاوه بر داشتن ظاهری لوکس و زیبا، باعث افزایش و حفظ امنیت اعضای خانواده یا همکاران در محیط کار نیز می شود. برای ساخت نرده شیشه ای پله از شیشه های مختلفی استفاده می شود و نکته مهم انتخاب شیشه هایی با مقاومت و استحکام بالا است.

قیمت نرده شیشه ای پله

شیشه های مورد استفاده برای نرده شیشه ای پله معمولا سکوریت یا لمینت است. چون این دو نوع شیشه در مقایسه با انواع شیشه های دیگر امنیت بسیار بیشتری داشته و در ضخامت های مختلف نیز تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین با توجه به ضخامت یکی از شیشه های لمینت یا سکوریت، همچنین اندازه و سایز محلی که قصد نصب نرده شیشه ای پله و استفاده از آن را دارید، قیمت نرده شیشه ای راه پله نیز متفاوت خواهد بود. یکی از بهترین ویژگی شیشه سکوریت یا لمینت برای نرده شیشه ای، مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه، فشار و حتی تغییرات آب و هوایی است.

نرده شیشه ای بالکن

یکی دیگر از اقدامات مهم برای زیباتر شدن محل زندگی یا محل کار، استفاده از نرده شیشه ای بالکن در قسمت تراس یا همان بالکن است. برای نصب شیشه در بالکن علاوه بر استفاده از شیشه های مقاوم و با کیفیت، لازم است که از سایر تجهیزات و همچنین یراق آلات با کیفیت دیگر استفاده شود. چرا که استفاده از تجهیزات مناسب و یراق آلات با کیفیت نیز تاثیر زیادی در افزایش امنیت افراد ساکن در محل مورد نظر نیز دارد.

هندریل شیشه ای

نکته حائز اهمیت که در مورد ایمنی انواع نرده شیشه ای باید به آن فکر کنید استفاده از هندریل است. هندریل یک سازه قابل چنگ زدن است که معمولا از شیشه بیرون زده (براکتی ها) یا روی شیشه (تاپریل ها) قرار می گیرد تا افراد هنگام ایستادن کنار نرده ‌ها به آن تکیه کرده یا در زمان استفاده از راه پله و سطوح شیب دار به عنوان تکیه‌گاه مناسبی برای بالا و پایین رفتن از پله‌ ها کمکشان باشد. انواع هندریل در طرح‌ها، رنگ‌ها، مواد تشکیل دهنده و اشکال گوناگون در بازار موجود است. در این بین ، ایمنی و سهولت استفاده انواع هندریل های شیشه ای کمک شایانی در جهت پیشبرد اهداف مهندسی مدرن صنعت ساختمان کرده است. هندریل شیشه ای از نظر شیوه اجرایی به انواع سیستم های زیر تقسیم می شود.

انواع هندریل شیشه ای

  • هندریل شیشه ای فیکس پوینت
  • هندریل شیشه ای اکسپوز
  • هندریل شیشه ای دفنی
  • هندریل شیشه ای اس

قیمت هندریل شیشه ای

آنچه که هندریل را از سایر محصولات مرتبط متمایز می‌کند امروزی و مدرن بودن آن است. اما از متداول ترین پرسشها برای استفاده از هندریل های شیشه ای ، قیمت این محصول می باشد.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

برای پاسخگویی به این سوال باید گفت قیمت هندریل شیشه ای بر اساس پارامترهای مختلفی که در محاسبات قیمت هندریل شیشه ای تاثیر ‌گذار هستند، میتواند قیمت شیشه را تعیین کند. به طور کلی عوامل موثر هندریل ها شامل سیستم اجرایی هندریل شیشه ای، نوع پنل های شیشه ای (شیشه سکوریت، لمینت)، متراژ کلی سفارش و جنس اتصالات و قطعات هندریل میباشند.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت برای فضای مورد نظر خود داشتید، میتوانید با کارشناسان متخصص مجموعه نگین شرق تماس گرفته و مشورت کنید. مشاورین نگین شرق آماده به پاسخگویی به شما هموطنان عزیز در این زمینه هستند.

خدمات مجموعه نگین شرق شامل موارد زیر است :
  • امکان ارسال شیشه به تمامی نقاط کشور
  • تضمین کیفیت کالا و شیشه
  • گارانتی شیشه در برابر شکستن
  • طراحی و اندازه گیری ابعاد بالکن و تخمین ابعاد شیشه مورد نیاز
  • نصب و اجرای اتصالات بالکن
  • قیمت ها بدون هزینه ارسال بوده و هزینه ارسال با توافق طرفین خواهد بود.
  • در خریدهای عمده و صادراتی قیمت ها قابل مذاکره می باشد.
  •  قیمت نرده شیشه ای تراس با قیمت نرده شیشه ای بالکن یا دیگر محل های اجرا و  نصب متفاوت است. 

به دلیل حساسیت بالای پروژه ها ونیاز به تجهیزات ابزار دقیق با استفاده از ‌دوربین توتال استیشن عوارض در محل برداشت می شود، فلذا از دوربین فوق برای برداشت از پروژه هایی از قبیل انواع نرده و پله شیشه ای ،نمای کرتین وال ، اسکای لایت شیشه ای و … استفاده میشود.
نهایتا خروجی اطلاعات دوربین طی ویرایش با نرم افزار مربوطه تبدیل به نقشه نهایی شده و برای تولید شیشه به کارخانه ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *