قیمت انواع دستگیره

مجموعه نگین شرق به عنوان بزرگترین تولید کننده و وارد کننده دستگیره شیشه سکوریت در ایران دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه انواع دستگیره شیشه سکوریت در سایز ها و متریال های متفاوت نیاز شما مصرف کنندگان عزیز را تا جای امکان مرتفع سازد.دستگیره شیشه سکوریت می تواند از جنس استیل با رویه کروم و با استیل طلایی و استیل ۳۰۴ باشد . از جمله اشکال ظاهری نیز می توان به دستگیره اس ، شکل دستگیره هلال و دستگیره قفل دار و … اشاره نمود.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

دستگیره شیشه میرال:

دستگیره شیشه میرال نیز دارای تنوع محصول زیاد چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر اندازه و چه از نظر جنس ساختاری آن می باشد. دستگیره شیشه میرال به عنوان نمای کار شما در معرض دید قرار می گیرد لذا انتخاب دستگیره  شیشه میرال مناسب چه از لحاظ جنس و از نظر زیبایی شناسی تاثیر بسزایی در نمای کار شما را داراست.

دستگیره درب شیشه نشکن:

تنوع بسیار بالای دستگیره درب شیشه نشکن در انواع وارداتی و ایرانی با ذکر مشخصات فنی و قیمت دستگیره درب شیشه نشکن را در تصاویر ذیل ببینید.این را در نظر بگیرید دستگیره هایی با روکش استیل  علاوه بر زیبایی ،برای مکان هایی با رطوبت بالا گزینه خوبی به نظر می آید.

قیمت انواع دستگیره

لیست قیمت شیشه ضد گلوله

لیست قیمت شیشه لمینت

لیست قیمت شیشه دوجداره

لیست قیمت درب و پنجره ترمال بریک

لیست قیمت پارتیشن شیشه ای 

لیست قیمت حمام مستر

دستگیره درب

سعی ما در این است که نتوع دستگیره های درب را روز به روز افزایش داده و پک های کامل را به صورت تکی و عمده در رنگ های مختلف (زیتونی ، طلایی ، دودی )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *