پنجره  upvc می تواند مناسب ترین انتخاب برای هر ساختمانی باشد که علاوه بر امنیت و دوام مانع بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. نسل جدید پنجره های دوجداره با کیفیت ، عایق بسیار مناسبی جهت گرما و سرما خواهد بود. در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و همچنین در برابر ضربه های شدید مقاوم تر شده و سرعت نصب و سهولت و راه اندازی پنجره دوجداره در قیاس با مدل های معمولی بسیار بالاتر است. گروه درب و پنجره دو جداره UPVC نگین شرق با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دو جداره upvc کیفیتی درخور توجه را در اختیار خریداران قرار می دهد. خط تولید پنجره دو جداره ما به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده و بدین ترتیب اتصال قطعات مختلف به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

پنجره upvc

اشنایی با پنجره Upvc  :

اکثر فعالان در حوزه صنعت ساختمان سازی و تولید کنندگان در عرضه ساخت ساختمان های تجاری و مسکونی طبق قوانین جدید مهندسی ( ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی کشور ) برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی ساختمان های مسکونی و برج ها از نسل جدید پنجره ها یعنی پنجره های یو پی وی سی (UPVC  ) استفاده می کنند، همچنین اگر شما هم در زمینه صنعت ساختمان سازی  فعالیت دارید یا تصمیم گرفتید که از نسل جدید پنجره ها ی UPVC  استفاده کنید ، در ادامه مقاله ی آشنایی با پنجره Upvc  همراه ما باشید تا صفر تا صد این مدل از پنجره ها را بررسی کنیم. از ساختار و شکل گیری آن بگوییم، ویژگی های پروفیل upvc را بررسی کنیم، و با بررسی مزایا بفهمیم چرا این پنجره توانست تمام رقیب هایش را کنار بگذارد. پس برای کسب اطلاعات کامل درباره پنجره upvc در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره برای اولین بار در سال ۱۸۳۵ توسط شیشه فروشی در شهر نیویورک ابداع شد. دلیل اصلی ساخته شدن پنجره دوجداره، جلوگیری از هدر رفتن حرارت در ساختمان ها بود.کشف Pvc یکی از اصلی ترین عاملی بود که باعث شد این پنجرهای دوجداره محبوب شود. pvc تشکیل شده از ۴۳% ونیل و ۵۷% کلر می باشد. این ماده یکی از اصلی ترین مواد تشکیل upvc است .

با گذشت سال ها متخصصین و طراحان پنجره pvc با تست روش های مختلف، به دنبال ساخت پنجره هایی با قابلیت عایق صدا و حرارت بیشتری بودند، تا اینکه در کشور آلمان متخصصین در سال ۱۹۶۰ با طراحی و ساخت پروفیل upvc یکی از اصلی ترین تغییرات را ایجاد کردند. امروزه پنجره دوجداره و یا سه جداره توانسته اند عایق بسیار مناسبی در برابر حرارت و صدا است.

 

UPVC چیست؟

Pvc اولین بار در دو مکان کوچک در سال ۱۸۳۵ توسط هنری ویکتور رگنالت (ریو ) و در ۱۸۷۲ توسط اوگن بومان کشف شد. در هر دو مکان پلیمر زمانی دیده شد که جامد سفید رنگ داخل فلاسک وینیل کلراید در معرض نور آفتاب قرار گرفت.

یو پی وی سی UPVC ماده ای متشکل از نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) است و مخفف کلمات Unplasticicized Poly vinyl CHLORIDE   است که در اوایل دهه ۱۹۶۰ میلادی در کشور آلمان ساخته شده است، با این وجود قدم بعدی در توسعه یو پی وی سی برای این صنعت نوپا مشکلاتی را ایجاد نمود.

به عنوان مثال عوامل نرم کننده که برای ایجاد انعطاف پذیری در دمای پائین به آن اضافه می شد از پی وی سی خارج می گردید و ماده متخلخلی را بوجود می آورد که برطرف کننده نیاز و قابل استفاده نبود.

در حدود سال ۱۹۶۵، با معرفی اکسترودرهای دو پیچه مخروطی پیشرفت قابل توجهی در این صنعت به وقوع پیوست. با بهبود فناوری ابزار آلات مورد استفاده طراحی پروفیل ها، محصولاتی با کیفیت بهتر و دوام بیشتر تولید شد.

در شروع دهه ۹۰ میلادی، تعداد پنجره های upvc فروخته شده در آلمان بیش از پنجره های چوبی یا آلومینیومی بوده است.

به عنوان مثال در سال ۱۹۹۷ حدود ۵/۸۳ میلیون واحد پنجره upvc در اروپا فروخته شد که بیشتر آن ها در اروپای غربی بوده اما به دنبال توسعه یافتن و نوسازی کشورهای اروپای شرقی، استفاده از این پنجره ها در کشورهای اروپای شرقی نیز به سرعت گسترش یافت.

بزرگترین بازار اروپای شرقی در حال حاضر لهستان ( با ۷/۱ میلیون واحد پنجره ) و جمهوری چک ( با ۸/۱ میلیون واحد پنجره ) هستند.

تاریخچه پنجره Upvc در ایران

صنعت تولید  پنجره Upvc در سال ۱۳۸۱ توسط چند شرکت ترکیه ای وارد بازار ایران شد و بعد از گذشت چند سال در سال ۸۶ تولیدکنندگان داخلی توانستند که با دانش خود پروفیل های upvc را با کیفیت بالا در کشور خودمان تولید کنند.

این تلاش ها باعث شد که تولید کنندگان داخلی پروفیل های بسیار مرغوبی را وارد بازار کنند که دیگر شاهد حضور شرکت های خارجی و ارز بری منابع در کشور نباشیم  .

معرفی انواع شیشه دوجداره یا سه جداره Upvc:

مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک پنجره شیشه است که از نظر جداره ها در انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره، سه جداره و چهار جداره تقسیم بندی می شوند.برای تولید شیشه های چند جداره از شیشه های فلوت استفاده می شود.برای تولید این نوع شیشه مواد مذاب را بر روی بستری از قلع مذاب شناور کرده و در نتیجه شیشه ای با بهترین کیفیت ایجاد می شود.انتخاب کدام شیشه چند جداره می تواند ما را در بدست آوردن یک محصول ایده آل کمک کند.البته قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که جهت بهبود عایق بندی باید افزایش ضخامت و عدم تقارن دیواره ها را مورد توجه قرار داد.این امر امکانی را برای ما فراهم می کند که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت مناسب استفاده نماییم.

مزایای شیشه دوجداره یا سه جداره Upvc:

  • بالانرین میزان عایق حرارتی و بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی
  • بالاترین عایق صوتی و ایجاد محیطی آرام در خانه
  • کاهش سرما
  • استحکام و ایجاد امنیت در برابر سرقت
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • مقاومت در برابر نیروهای باد، طوفان شدید و باران
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از انتقال آن به داخل خانه
  • مقاومت در برابر ورود حشرات و میکروب های بیماری زا
  • امکان نصب بعد از نماکاری و رنگ آمیزی
  • نصب آسان و…

  معایب شیشه دوجداره یا سه جداره Upvc:

  • قیمت بالاتر به نسبت دیگر پنجره ها
  • محدود بودن در طرح و رنگ و طراحی خاص
  • یرقالات گران و پر هزینه
  • احتمال خطرناک بودن گاز ارگون بعد از شکست شده شیشه
  • مشاهده تغییر رنگ پروفیل در اجناس نامرغوب

 

قیمت پنجره های دوجداره یوپی وی سی (Upvc)

برای اطلاع از قیمت ها با شماره های مشاوره تماس بگیرید و یا  و از مشاورین خبره ما راهنمایی و مشاوره رایگان بگیرید.

توجه :

برای آن که بتوانید پنجره دوجداره  Upvc  استاندارد خریداری کنید باید در زمان انتخاب این محصول نکات خرید آن را نیز در نظر داشته باشید. اولین چیزی که در این رابطه می توانیم اشاره کنیم آن است که بهتر است برای تهیه پنجره دوجداره خود از شرکت هایی معتبر و متخصص تایید شده کمک بگیرید و در زمان نصب پنجره نیز حتما از نصاب و یا شرکت ارائه خدمات نصب پنجره دوجداره گارانتی و ضمانت معتبری دریافت نمایید.

چطور پنجره سفارش بدهیم و استعلام قیمت بگیریم ؟ابتدا کافیست ،فقط از فضایی که می خواهید پنجره ای را اجرا کنید ،برای ما عکس و ابعاد حدودی شیشه(یا لیست آیتم ) را در واتساپ برای ما ارسال کنید.

سپس با توجه به عکس فرستاده شده و ابعاد داده شده ،تخمینی از هزینه شیشه بر اساس لیست قیمت کارخانه ، برایتان ارسال می کنیم.

در صورت توافق ،شرکت اقدام به تولید و برش شیشه ها می نماید و در اسرع وقت برای شما ارسال می شود.

چطور مشاوره رایگان برای خرید پنجره بگیریم؟ابتدا کافیست ،فقط از فضایی که می خواهید پنجره ای را اجرا کنید ،برای ما عکس و ابعاد حدودی شیشه(یا لیست آیتم ) را در واتساپ برای ما ارسال کنید.
در صورت نیاز درخواست مشاوره بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *