درب و پنجره

تولید کنندگان درب و پنجره upvc در مشهد

upvcدرب و پنجره

پنجره آلومینیومی بهتره یا UPVC ؟

وقتی صحبت از بهتر بودن پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های UPVC می شود، باید به فاکتور های بسیار زیادی توجه کرد و آنها را مد نظر قرار داد. می‌دانیم که هر دو ماده از مزایای خاص خود برخوردار هستند که این دو را تا حدودی از هم جدا کرده است. بدیهی است که در بعضی موارد صاحبان خانه ها و معماران از یکی از این دو گزینه استفاده کنند اما این دلیل بر برتری مطلق یکی از این دو گزینه نمی‌شود. واقعیت این است که هیچ پاسخ “درستی” درباره اینکه پنجره آلومینیومی بهتر است یا UPVC وجود ندارد. ما در شرکت نگین شرق قصد داریم تا در این قسمت به بررسی دقیق مزایای برتری پنجره آلومینیومی بپردازیم. پنجره های UPVC‌ زیادی در کشورمان تولید و عرضه می شوند اما ملاک مقایسه ما بهترین پنجره یو پی وی سی، یعنی پنجره ویستا بست است. پنجره های دیگری که در بازار وجود دارد اغلب از نظر کیفیت عایق بندی بسیار ضعیف تر از ویستابست هستند. به همین دلیل این پنجره را معیار مقایسه قرار دادیم.

شرکت نگین شرق  مشاور و مجری تولید کنندگان درب و پنجره upvc در مشهد ، درب و پنجره upvc در مشهد ، درب و پنجره ترمال بریک مشهد و نمای کرتین وال تهران است.

جهت مشاوره و قیمت محصولات با واحد سفارشات نگین شرق تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

قیمت پنجره های آلومینیومی

شاید در نگاه اول یکی از مواردی که به آن توجه کنید و آن را با پنجره های UPVC مقایسه کنید؛ تفاوت قیمت این دو گزینه است. قیمت پنجره آلومینیومی از UPVC بیشتر است. طبیعی است چون متریال این پنجره قیمت بیشتری دارد. اما این پنجره ها در دراز مدت می‌تواند برای صاحبان خانه ها بسیار مقرون به صرفه تر باشد. چرا؟

زیرا آلومینیوم نسبت به UPVC از مقاومت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل نیازی نیست تا هر چند سال آن را تعویض کنید. شما با استفاده از پنجره‌های آلومینیومی دیگر نگران پوسیدگی و افت کیفیت پنجره ها پس از چند سال نخواهید بود.

اما با این حال قیمت پنجره های ویستا بست در کشورمان هم نسبتا بالاست. و از این نظر تفاوت چندان زیادی در قیمت این دو نوع پنجره ندارد.

برای اطلاع از قیمت درب و پنجره upvc از تولید کنندگان درب و پنجره upvc در مشهد با شماره۰۹۱۵۵۱۱۹۴۹۷ تماس بگیرید و از مشاورین خبره ما راهنمایی و مشاوره رایگان بگیرید.

بازده حرارتی و عایقی پنجره

این تصور که سطح عایقی و بازده حرارتی پنجره UPVC بسیار عالی است و می‌توان گفت که بیشتر از آلومینیوم است؛ درست است. اما تصور غلطی که در مورد پنجره های آلومینیومی وجود دارد این است که عایق بندی آنها به خوبی UPVC نیست، اما این درست نیست. در پنجره های آلومینیومی برای جلوگیری از انقال انرژی از فناوری ترمال بریک استفاده می شود تا بتوان از اتلاف انرژی در آنها جلوگیری کرد.

با استفاده از شکست حرارتی، سدی ایجاد می شود که از تماس آلومینیوم با آلومینیوم از داخل به بیرون پنجره شما جلوگیری می کند. این روش از هدر رفت و انقال گرما و انرژی در محیط خانه جلوگیری می کند. پس این باور را که پنجره های آلومینیومی عایق حرارتی خوبی ندارند را از ذهن خودتان پاک کنید. می توان گفت که : هر دو پنجره UPVC و آلومینیوم سطح عایق بسیار خوبی را ارائه می دهند.

محدودیت ابعادی پنجره ها

پنجره های یو پی وی سی کاربردهای زیادی در ساختمان دارند و می توان گفت در تمامی بخش ها می توان از آن استفاده کرد. اما محدودیت هایی هم دارند مخصوصا در اجرای پنجره با ابعاد بزرگ. برای مثال UPVC‌ در مقیاس های نسبتا بزرگ کاربرد خوبی ندارد. این در حالی است که در ابعاد کوچکتر بسیار عالی ظاهر می شوند. تحمل وزن و استحکام مکانیکی سازه پنجره در ابعاد بزرگ مساله ای است که مانع استفاده از این پنجره ها در ابعاد بزرگ می شود. ما در نگین شرق پیشنهاد می دهیم تا برای قسمت های بزرگ شیشه ای، از پنجره ها و درب های آلومینیومی استفاده شود؛ زیرا سازه های آلومینیومی استحکام بیشتری دارند و با گذر زمان و اعمال فشار وزن، فرم خود را از دست نمی دهند. پس یکی از مواردی که نمی شود از UPVC‌ استفاده کرد (یا حداقل پیشنهاد نمی شود)، استفاده از آن در ابعاد بزرگ است.

برای مثال ما در نگین شرق به مشتریانی که قصد دارند از سیستم کشویی با سازه UPVC و در ابعاد بزرگ استفاده کنند، پیشنهاد می کنیم تا از گزینه‌ی بهتر یعنی “سیستم آلومینیومی لیفت اند اسلاید” استفاده کنند.

امنیت

معمولا تولید کنندگان درب و پنجره upvc در مشهد و آلومینیومی از قاب های تقویت شده و چندین قفل در فریم شان استفاده شده است که باعث می شود از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشند. اما مشکل پنجره های UPVC فریم متحرک آنها است که نسبت به فریم اصلی مقاومت کمتری دارد و به همین دلیل امکان باز شدن از این قسمت در این پنجره ها وجود دارد. اما در پنجره های آلومینیومی با توجه به یکپارچه بودن سازه و اینکه آلومینیوم نسبت به UPVC مقاوم تر است گزینه بهتری برای تامین امنیت است. به همین دلیل از سازه های آلومینیومی برای درب ها و پنجره های بیرونی ساختمان استفاده بیشتری می شود.

پس اگر می خواهید امنیت بیشتری داشته باشید، توصیه می کنیم از پنجره های آلومینیومی استفاده کنید.

نگهداری

از نظر نگهداری این دو پنجره تفاوت چندانی ندارند و بسیار ساده و راحت قابل نگهداری و تمیز کردن هستند. برای تمیز کردن این پنجره ها فقط کافیست با استفاده از یک پارچه تمیز اقدام به پاک کردن کثیفی ها و غبار روی پنجره نمایید.

هماهنگی با دکوراسیون و ظاهر محیط

قبل از اینکه بخواهید تصمیم بگیرید که کدام یک از این دو نوع پنجره را انتخاب کنید، بهتر است هر کدام از این دو را با نوع دکوراسیون و سبک آن در خانه خودتان بسنجید که کدام یک گزینه بهتری است. در صورتی که می‌خواهید برای پنجره های کوچکی که دید زیادی ندارند و روی ظاهر ساختمان شما تاثیر نمی گذارند بهتر است از پنجره های UPVC‌ استفاده کنید.

استفاده از پنجره های آلومینیومی به دلیل ظاهر شیک و منحصر به فردی که دارند، گزینه‌ی بسیار عالی برای نمایش ظاهر و نمای سازه های بیرونی ساختمان هستند. پس اگر در کنار امنیت، انرژی و زیبایی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بهترین گزینه استفاده از پنجره های آلومینیومی در ساختمان ها است.

 

از طرفی تنوع رنگ و طرح در پنجره های آلومینیومی دست شما را برای طراحی ظاهر ساختمان باز نگه می دارد و شما بدون هیچ نگرانی می توانید از آن استفاده کنید.

تا به اینجا با تمامی مواردی که برای ما مهم هستند و ما را در انتخاب بهترین گزینه برای پنجره و درب ساختمان کمک می کند را بررسی کردیم. اما چطور بهترین گزینه را برای ساختمان انتخاب کنیم. در ادامه سعی می کنیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

همانطور که در بالا به طور مفصل بیان کردیم، بحث در مورد پنجره های آلومینیومی و UPVC بسیار پیچیده است و نمی شود به سادگی در مورد برتری قاطع هر کدام از آنها با قاطعیت نظر داد. اما ما سعی می کنیم تا به شما بگوییم که بهترین گزینه برای شما کدام مورد است تا بتوانید هزینه های خود را بهتر مدیریت و مصرف نمایید.

ویژگی های پنجره های آلومینیومی

نسبت به UPVC کمی گران تر هستند اما در واقع یک سرمایه گذاری بلند مدت است و شما با انتخاب آن پول خود را دور نریخته اید و هزینه شما در مدت چند سال به شما باز گردانده می شود.

از نظر طراحی، آنها دارای پروفایل های زیبا همراه با تنوع رنگی بالایی است و حتی مشتری می تواند رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهد. علاوه بر این ها استفاده از پنجره های آلومینیومی به طراح یا مالک ساختمان کمک می کند تا نمایی بی نظیر و آرامش بخش را ایجاد کنند. با توجه به سبک معماری و گسترش استفاده از نمای شیشه ای در ساختمان ها، استفاده از آلومینیوم بهترین و اولین گزینه است. زیرا شما با یک تیر، چندین نشانه را می توانید مورد هدف قرار دهید.

ویژگی های پنجره های UPVC

 پنجره های UPVC مقرون به صرفه و بسیار شیک هستند و به لطف پیشرفت در فن آوری پلاستیک در حال حاضر در انواع رنگ های مختلف ارائه می شود. ظاهر ظریف آنها برای ساختمان ها و آپارتمان های قدیمی مناسب است و در ساختمان های مدرن کمتر استفاده می شود. زیرا اغلب موارد با معماری سازه تناسبی ندارد و نمی تواند زیبایی سازه را تامین کند.

نگین شرق از تولید کنندگان درب و پنجره upvc در مشهد است.

اما کدام نوع پنجره را انتخاب کنیم؟

در حقیقت پنجره های UPVC و آلومینیومی هر دو مزایای مشابهی دارند؛ به ویژه از نظر بازده حرارتی و نگهداری.

شما باید قبل از انتخاب نوع پنجره به سه فاکتور مهم توجه کنید. این سه فاکتور تاثیر مستقیمی در انتخاب درست و بهینه برای شما دارد.

ترجیح شخصی و اولویت شما

سبک و دکوراسیون ساختمان شما و میزان عمر آن

بودجه شما

 

برای مثال اگر شما ساختمانی دارید که مدرن است و در آن از نمای شیشه ای بسیاری استفاده شده است، منطقی نیست که از پنجره های UPVC‌ استفاده کنید. هرچند ممکن است بودجه اولیه شما بسیار ناچیز باشد. زیرا در صورتی که در این حالت از پنجره های  UPVC‌استفاده کنید مجبور می شوید در آینده ای نزدیک آنها را با پنجره های آلومینیومی جایگزین کنید.

ابتدا کافیست ،فقط از فضایی که می خواهید پنجره ای را اجرا کنید ،برای ما عکس و ابعاد حدودی شیشه(یا لیست آیتم ) را در واتساپ برای ما ارسال کنید.

سپس با توجه به عکس فرستاده شده و ابعاد داده شده ،تخمینی از هزینه شیشه بر اساس لیست قیمت کارخانه ، برایتان ارسال می کنیم.

در صورت توافق ،شرکت اقدام به تولید و برش شیشه ها می نماید و در اسرع وقت برای شما ارسال می شود

ابتدا کافیست ،فقط از فضایی که می خواهید پنجره ای را اجرا کنید ،برای ما عکس و ابعاد حدودی شیشه(یا لیست آیتم ) را در واتساپ برای ما ارسال کنید.
در صورت نیاز درخواست مشاوره بدهید

]این تیغه ها یک گزینه بسیار مناسب برای دو جداره کردن پروفیل های آلومینیومی می باشد. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا ،در برابر مواد شیمیایی ، آب و اشعه یو وی حفظ می کند و همچنین قابل بازیافت می باشد و جز مواد دوستدار محیط زیست می باشد.

تیغه های پلی آمید تشکیل شده است از پلی آمید ۶٫۶ با ۲۵% فایبر گلاس که ضریب انتقال حرارتی آن برابر با ۰٫۳ W/m*k می باشد و اتلاف انرژی از طریق بدنه پنجره آلومینیوم را تا حد زیادی کاهش می دهد. تیغه های پلی آمید درجه حرارت ۲۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کند و محدودیتی از نظر دفرمه شدن طی اجرای عملیات رنگ های کوره ای را ندارد

این تیغه ها یک گزینه بسیار مناسب برای دو جداره کردن پروفیل های آلومینیومی می باشد. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا ،در برابر مواد شیمیایی ، آب و اشعه یو وی حفظ می کند و همچنین قابل بازیافت می باشد و جز مواد دوستدار محیط زیست می باشد.

آلومینیوم ساده (Normal)
آلومینیوم ترمال بریک (Thermal Break)
چوب آلومینیوم

author-avatar

درباره هانیه احمدیان

دوستدارحوزه تولید محتوا و سئو. نگین شرق، سایتی در حوزه شیشه و نمای شیشه ای است. بزرگترین هدفم در نگین شرق انتقال مفاهیم در حوزه شیشه به شما عزیزان است.

2 نظر در “تولید کنندگان درب و پنجره upvc در مشهد

  1. ریحانه گفت:

    سلام من دو تا پنجره دادم مشهد برام درست کنن پول هم دادم ولی خبری نشده باید به کجا مراجعه کنم شماره جواب نمیدن ۵تومان ۸ماهه پول دادم

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام از طریق کدوم شرکت خرید اقدام به خرید کردید؟
      از طریف شرکت مربوطه اقدام کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *