شیشه سکوریت
نگین شرق با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد با کیفیت بالا، شیشه های سکوریتی با ویژگی هایی مانند مقاومت بالا در برابر شوک های مکانیکی، ایمنی بالا در برابر شکست، وضوح بالا، و عدم نفوذ شعله و حرارت تولید می کند.

قیمت شیشه سکوریت ۱۴۰۲

قیمت شیشه سکوریت نیز به مانند دیگر لوازم در این روز ها ثبات آن چنانی ندارد و لازم است تا پیش از اقدام به خرید حتما قیمت های به روز را چک کرده و پس از تخمین قیمت نهایی هزینه شیشه، نصب و یراق، سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت هر متر شیشه سکوریت

لیست قیمت شیشه سکوریت ۱۴۰۲ بصورت کارخانه ای و تحویل درب کارخانه می باشد. (قیمت هر متر مربع شیشه سکوریت ۱۴۰۲/۰۱/۳۰)

نوع و ضخامت شیشه سکوریتواحدقیمت به تومان
۱۰ میل سفید فلوت ایرانی  با برند متفرقهمتر مربعتماس بگیرید  
۱۰ میل سفید فلوت ایرانی با برند ایمنی شرقمتر مربعتماس بگیرید
۱۰ میل سفید سوپر کلیر با برند ایمنی شرقمتر مربعتماس بگیرید
۱۰ میل سفید اردکان با برند ایمنی شرق در ابعاد خاص ۶۰۰*۳۰۰ سانتی متر متر مربعتماس بگیرید
۱۰ میل سفید اردکان با برند ایمنی شرق در ابعاد ۵۰۰*۳۰۰ سانتی مترمتر مربعتماس بگیرید
۱۰ میل سفید اردکان  با برند ایمنی شرق در ابعاد ۴۵۰*۲۴۰ سانتی متر متر مربعتماس بگیرید
۱۰ میل سفید اردکان با برند ایمنی شرق در ابعاد ۳۶۶*۲۴۰ سانتی مترمتر مربعتماس بگیرید
۱۰ میل سفید وین وایت قزوین  با برند ایمنی شرقمتر مربعتماس بگیرید
۱۰ میل سفید وین اکسترا خارجی باب برند ایمنی شرقمتر مربعتماس بگیرید
۸ میل برنز فلوت ایرانی  با برند ایمنی شرقمتر مربعتماس بگیرید
۸ میل دودی فلوت ایرانی  با برند ایمنی شرقمتر مربعتماس بگیرید
۸ میل سفید سوپر کلیر   ایرانی  با برند ایمنی شرقمتر مربعتماس بگیرید
۸ میل برنز فلوت ایرانی  با برند ایمنی شرق متر مربعتماس بگیرید
۸ میل دودی فلوت ایرانی با برند ایمنی شرق متر مربعتماس بگیرید
۶ میل سوپر کلیر ایرانی با برند ایمنی شرقمتر مربعتماس بگیرید
۶ میل برنز فلوت ایرانی با برند ایمنی شرق متر مربعتماس بگیرید
 شیشه ۴ میل ساده فلوت ایرانی با برند ایمنی شرق متر مربعتماس بگیرید

قابل توجه جامعه مهندسین، انبوه سازان، برج سازان، آرشیتکت ها و معمارین عزیز، نگین شرق  برای شما تخفیف همکاری لحاظ کرده است.

با توجه به نوسانات بازار جهت استعلام قیمت به روز شیشه سکوریت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

قیمت شیشه سکوریت

در این کلیپ می توانید خط تولید شیشه سکوریت را ملاحظه فرمایید.

قیمت شیشه سکوریت مغازه

شیشه سکوریت مغازه بایستی کاملا شفاف بوده تا اجناس موجود در ویترین را به خوبی در معرض نمایش قرار دهد. علاوه بر شفافیت، مقاومت شیشه نیز نکته قابل توجه است که هر دوی این موارد با به کار گیری شیشه میرال مغازه دست یافتنی می شود.

قیمت شیشه سکوریت مغازه نیز بسته به پارامتر هایی متغیر است که لیست قیمت آن ها در جدول زیر برای شما آماده شده است. البته قیمت شیشه سکوریت با نصب، نرخ دیگری داشته که در ادامه برای شما لیست شده است.

قیمت شیشه سکوریت برای مغازه و فروشگاهواحدقیمت 
پک لوازم درب تمام استیل ایرانیهر لنگه درتماس بگیرید  
پک لوازم درب تمام استیل خارجیهر لنگه درتماس بگیرید  
قیمت شیشه سکوریت با نصب و اجرا، با ابعاد استاندارد متراژ بالای ۵۰ متر مربعهر متر مربعتماس بگیرید  
قیمت شیشه سکوریت با نصب و اجرا، با ابعاد غیر استاندارد تا ابعاد ۳۲۰*۲۲۰هر متر مربعتماس بگیرید

 شما به راحتی می توانید برای خرید شیشه سکوریت، هزینه نهایی را با توجه به قیمت های لیست شده در سایت تخمین زده و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید. در طی این مسیر کارشناسان حرفه ای نگین شرق همراه شما هستند و در هر لحظه قیمت شیشه سکوریت ۱۴۰۲، قیمت شیشه میرال و دیگر انواع شیشه را به شما اعلام خواهند کرد.

نکته : هزینه اتصالات ،یراق آلات شیشه سکوریت و زیرسازی های لازم به صورت جداگانه محاسبه می شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

قیمت شیشه سکوریت

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت شیشه سکوریت

در ادامه این بخش، یکسری نکاتی را به شما معرفی می‌کنیم که به صورت مستقیم، بر روی قیمت شیشه میرال با نصب، تاثیر گذار هستند. به موارد زیر دقت کنید:

  • طرح شیشه سکوریت: شیشه‌های سکوریت در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند که به دلیلی ظاهرهای متفاوت، دارای قیمت‌های مختلفی هم هستند.
  • فرمولاسیون شیشه: فرمولاسیون‌های شیشه، تاثیرات مستقیمی را بر روی کیفیت شیشه‌های سکوریت دارند؛ همانطور که در بالا هم به شما توضیح دادیم، کیفیت‌ها میتوانند تاثیرات مستقیمی را بر روی قیمت بگذارد. کیفیت هر شیشه، می‌تواند میزان عمر و مقاومت آنها را مشخص کند.
  • ضخامت: مورد بعدی که تا به الان هم چندین بار به آنها اشاره کردیم، مربوط به ضخمامت شیشه‌هاست. هر چه ضخامت شیشه بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود.
  • رنگ شیشه: یکی از بحث‌های طرح شیشه سکوریت، مربوط به رنگ‌هایی که در ساخت آنها استفاده می‌شود، است. معمولا شیشه‌های سکوریت در رنگ‌های برنزی، مات و ساده تولید می‌شوند. البته نوع ساده، پرکاربردترین آنهاست؛ ولی برای مواقعی که زیبایی نیز بسیار حائز اهمیت است، انتخاب رنگ‌های برنزی و مات می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

محاسبه قیمت شیشه سکوریت

اگر شما کمی در این حوزه فعال باشید، می‌دانید که قیمت درب سکوریت، می‌تواند یک موضوع بسیارحائز اهمیت در این حوزه باشد. در اولین مرحله باید بدانید که کاربرد شما می‌تواند تاثیرات زیادی را بر روی بحث محاسبه قیمت شیشه سکوریت بگذارد. برای مثال اگر شما قصد نصب شیشه سکوریت برای مغازه را دارید، باید از شیشه‌های ۱۰ میل استفاده کنید که قطعا قیمت شیشه ۱۰ میل با قیمت شیشه ۸ میل و بقیه ضخامت‌ها فرق دارد. به اینصورت که هر چه ضخامت شیشه بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود.

از سمت دیگر هم ابعاد درب شیشه ای سکوریت نیز تاثیرات مستقیمی روی بحث قیمت دارد. به اینصورت که تا وقتی که ابعاد مدنظر برای نصب شیشه سکوریت مشخص نشود، نمی‌توان هیچ قیمت قطعی را ارائه داد.

مورد بعدی که می‌تواند تاثیرات زیادی را در روند محاسبه قیمت شیشه بگذارد، مربوط به کیفیت شیشه سکوریت می‌شود؛ برای مثال از شیشه‌های تبریز، همیشه به عنوان یکی از شیشه‌های باکیفیت اسم می‌برند و همین بحث کیفیت، می‌تواند باعث تفاوت زیادی در قیمت شیشه سکوریت ۱۰ میل تبریز با بقیه شرکت‌ها و برندها شود.

البته خیلی از شماها هم احتمالا به دنبال استعلام قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا هستید؛ باید به شما بگویم که این کار، کاملا اشتباست! نه اینکه دیجی کالا یه منبع نامعتبر باشد؛ منظور ما این است که قیمت درب شیشه ای ریلی دیجی کالا نمی‌تواند به اندازه یک شرکتی که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می‌کند، دقیق باشد. حتی شاید محصولاتی هم که توسط این برند فروخته می‌شود و به این دلیل که تخصص کافی در این زمینه را ندارند، دارای کیفیت‌های لازم نباشد.

برای همین پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد استعلام قیمت شیشه ساده ۱۴۰۲ را دارید، با یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند تماس بگیرید. نگین شرق یکی از برترین شرکت‌های حال حاظر در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه عرضه شیشه سکوریت فعالیت می‌کند.

اگر شما قصد استعلام قیمت شیشه ۶ میل ۱۴۰۲ یا هر ضخامت دیگر از شیشه‌های سکوریت را داشتید، می‌تواند با بخش فروش تیم نگین شرق تماس بگیرید.

قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت با نصب

همان طور که می دانید یکی از کاربردی ترین انواع شیشه ها در پروژه های ساختمان سازی، شیشه سکوریت است. این نوع شیشه به دلیل کیفیت بالا و تنوع مختلفی که در سایز، ضخامت و همچنین رنگ هایی که دارد، جز کاربردی ترین شیشه ها محسوب می شود. با این وجود یکی از مهم ترین سوالات خریداران در مورد قیمت شیشه سکوریت با نصب است. همان طور که می دانید از شیشه سکوریت برای کاربردهای مختلف از جمله شیشه مغازه، شیشه حمام، پنجره، درب، راه پله و … استفاده می شود. بنابراین بر اساس نوع کاربرد مورد نظر و ابعاد شیشه، قیمت شیشه سکوریت با نصب نیز متفاوت و متغیر خواهد بود. در واقع نحوه محاسبه قیمت شیشه سکوریت با نصب بر حسب متر مربع است. بنابراین برای مطلع شدن از قیمت، کافی است متراژ محل مورد نظر را اندازه گیری کرده و سپس با کارشناسان فروش شرکت نگین شرق در تماس باشید.

پس از آن که شیشه سکوریت مدنظر خود را انتخاب کردید، بایستی هزینه نصب آن را نیز در نظر بگیرید. جالب است بدانید برخی کارخانه های تولید شیشه، هزینه نصب کمتری برای مشتریانی که شیشه را از همان کارخانه خریداری کنند در نظر می گیرند.

شما می توانید هزینه نصب شیشه سکوریت و قیمت شیشه ساده ۱۴۰۲ را در وب سایت نگین شرق مشاهده نمایید.

قیمت شیشه میرال

ابعاد شیشه سکوریت ، رنگی یا سفید بودن آن، ضخامت و متریال به کار رفته در تولید شیشه موارد کلیدی در تعیین قیمت شیشه میرال هستند. 

قیمت شیشه ساده ۱۴۰۲

همان طور که می دانید برای ساخت شیشه های مختلف از متریال های متفاوت استفاده می شود. همچنین مراحل ساخت شیشه های مختلف با یک دیگر نیز متفاوت است. بنابراین همین موضوع سبب شده که قیمت شیشه نیز مانند سایر محصولات و متریال های دیگر در سال های مختلف متفاوت و متغیر باشد. با توجه به این که شیشه های ساده نیز با ضخامت های مختلف به منظور استفاده در مکان های مختلف، تولید می شوند، قیمت شیشه ساده ۱۴۰۲ نیز بر اساس این ویژگی متغیر خواهد بود.

چون همان طور که می دانید ضخامت شیشه ارتباط مستقیمی با میزان کیفیت و استقامت آن دارد. بدین صورت که هر چه میزان ضخامت شیشه ساده بیشتر باشد، میزان مقاومت و استحکام و کیفیت آن نیز بالاتر خواهد بود. بنابراین جها استعلام قیمت شیشه ساده نیز می توانید با کارشناسان شرکت نگین شرق تماس حاصل فرمایید.

قیمت اجرای ویترین شیشه ای

ویترین شیشه ای یا در اصطلاح عموم شیشه سکوریت مغازه ها یکی از پر مصرف ترین محصولات نمای شیشه ای است که توسط مجموعه نگین شرق برای پاساژ ها و مجتمع های تجاری اجرا می شود.

قیمت شیشه سکوریت

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

سوالات متداول

ابتدا کافیست ،فقط از فضایی که می خواهید شیشه ای را اجرا کنید ،برای ما عکس و ابعاد حدودی شیشه را در واتساپ برای ما ارسال کنید.

سپس با توجه به عکس فرستاده شده و ابعاد داده شده ،تخمینی از هزینه شیشه بر اساس لیست قیمت کارخانه ، برایتان ارسال می کنیم.

در صورت توافق ،شرکت اقدام به تولید و برش شیشه ها می نماید و در اسرع وقت برای شما ارسال می شود.

با توجه به اینکه شرکت نگین شرق طراح ،مجری و مشاور پروژه های بزرگ در مشهد و ایران است و در اجرای شیشه هایی با کاربری های مختلف نیز خدمات ارائه می دهد.

در صورت نیاز درخواست مشاوره بدهید.

محصولات نگین شرق
شیشه دوجداره
شیشه دوجداره
شیشه سکوریت
شیشه سکوریت
قیمت شیشه ضدگلوله
شیشه ضد گلوله
شیشه لمینت
شیشه لمینت
شیشه خم
شیشه خم
شیشه هوشمند
شیشه هوشمند

22 نظر در “قیمت شیشه سکوریت

  1. مهدی گفت:

    متراج طول ۱۸۰ عرض ۲متر
    قیمت تمام شده با نصب

    1. صبوری گفت:

      با سلام جهت استعلام و مشاوره لطفا در واتساپ درخواست ارسال بفرمائید 🙏 اقای مهندس صبوری کارشناس فروش نگین شرق ☎️ ۰۵۱۳۷۱۲۳۶۵۴ داخی ۱۰۴ 📱 ۰۹۱۵۶۰۰۴۱۹۵

  2. محمود گفت:

    سلام
    قیمت شیشه سکوریت ۱۰ میل فلوت دودی به ابعاد ۸۰*۲۲۳ ؟؟

  3. علی کامل گفت:

    سلام طول ۳.۱۰ متر ارتفاع ۳ متری دوتا ثابت باشد درب ورودی وسط باشد با لوازم ونصب یه چیز مناسب وخوب شیشه شفاف باشد چقدر میشود

    1. admin55 گفت:

      سلام وقتتون بخیر پروژه مد نظر قابل اجرا می باشد لطفا جهتاستعلام قیمت داخل تلگرام به شماره ۰۹۳۷۲۹۵۸۳۱۸ پیام دهید یا با بنده تماس بگیرید

  4. مهدی لطفی گفت:

    با سلام، دو تا درب شیشه سکوریت ۱۰ میل برای ورودی به راه پله ، یکی در طبقه همکف و یکی در طبقه منفی یک، به ابعاد های ( ۱۱۵ سانتی*۲/۱۵ ) و (۱۱۵ سانتی عرض * ۲/۲۵ ) با یراق باکیفیت خوب و جک خوب با ضمانت لازم دارم، لطفا قیمت بدهید. لطفا نام ابزار و یراق و جک را قید فرمایید.تلفن ۰۹۱۲۲۷۶۱۷۲۴

    1. admin55 گفت:

      با سلام و عرض ادب جهت استعلام قیمت و مشاوره با تلفن تماس ۰۹۱۵۶۰۰۴۱۹۵ مهندس صبوری تماس بگیرید.

    2. هانیه احمدیان گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      تماس بگیرید تا قیمت روز خدمتتون اعلام شود و همچنین مشورت های لازم

  5. اسماعیل قربانی گفت:

    سلام قیمت شیشه الان با ابعاد من چقدر میشه برا درب پارکینگ ورودی ساختمان میخاستم ابعاد۳۲۰×۳۲۰

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      تماس بگیرید تا قیمت روز خدمتتون اعلام شود و همچنین مشورت های لازم

  6. سعید کلهرچگینی گفت:

    سلام وعرض ادب. من برای قسمت نورگیر پارکینگ مجتمع مسکونی تعداد ۶۰ عدد شیشه سکوریت ۱۰ میل به سایز ۲۰در۲۰ سانت میخواهم .میتوانم بشما سفارش دهم ؟ ممنون اگرپاسخ بفرمایید.

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر زحمت بکشین برای استعلام قیمت در وقت اداری با شماره
      ۰۵۱-۳۷۱۲۳۶۵۴
      تماس بگیرید تا قیمت روز خدمتتون اعلام شود و همچنین مشورت های لازم

  7. اصغر مصطفی لو گفت:

    سلام شیشه سکوریت ۲ میلیمتر هم هست؟

    1. Sam گفت:

      سلام وقت بخیر
      ایا در استان های دیگه هم کار انجام میدین؟

      1. تیم تحریریه نگین شرق گفت:

        سلام بله انجام میشود.

  8. اصغر مصطفی لو گفت:

    سلام شیشه سکوریت ۲
    میلیمتر هم هست؟

    1. هانیه احمدیان گفت:

      سلام نه متاسفانه نداریم موجود

  9. خانم راد گفت:

    سلام
    ببخشید برای سقف حیاط خلوت هم میشه زد؟اگر بله، کدوم مدلشو باید بگیریم؟

    1. تیم تحریریه نگین شرق گفت:

      سلام بله میشه .جهت مشاوره تماس بگیرید بگیرد لطفا

  10. پیمان گفت:

    سلام خسته نباشید.
    شیشه سکوریت و برای کف آسانسور میتونم استفاده کنم ؟ و اینکه این شیشه ها ضد خش هستن یا مثلا زیر پا که باشن (جایی مثل آسانسور) احتمال خش افتادن دارن ؟

  11. Sami گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا در استان های دیگه هم کار انجام میدین؟

    1. تیم تحریریه نگین شرق گفت:

      سلام بله انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *