شیشه صنعتی

انواع شیشه سکوریت رنگی

شیشه سکوریت رنگی

شیشه سکوریت رنگی

شیشه سکوریت یکی از پرکاربردترین شیشه ها در برابر ضربه و فشار است و از خود مقاوت زیادی در برابر ضربه نشان می دهد و شیشه های سکوریت رنگی و سکوریت به دو دسته تقسیم می شوند.

انواع شیشه سکوریت رنگی

  • شیشه سکوریت رنگی ساده
  • شیشه سکوریت رنگی لاکوبل

نحوه تولید شیشه سکوریت رنگی

برای تولید شیشه سکوریت رنگی در صنایع شیشه و آینه نگین شرق،  ابتدا شیشه را در ابعاد مختلف برش زده وسپس شیشه را داخل کوره قرار داده و بعد از چند دقیقه از داخل کوردر می آوریم و عملیات سرد شدن شیشه انجام می گیرد.

در کشورهای اروپایی شیشه سکوریت رنگی در طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها خیلی مورد استفاده قرار گرفت است، شیشه موجب وضوح و شفافیت نما و جذابی نما در دکوراسیون می شود. در کشور ایران هم حدودا ۵  سال است که مهندسان طراحی دکوراسیون داخلی وعمرانی از شیشه سکوریت رنگی بسیار استفاده می کنند.

شیشه سکوریت رنگی علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بسیار بالایی نسبت به بقیه شیشه های معمولی دارد در نمای کرتین وال شیشه سکوریت رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه سکوریت رنگی

همانطور که در بالا اشاره کردیم شیشه سکوریت رنگی به دو دسته شیشه سکوریت رنگی ساده و شیشه سکوریت رنگی لاکوبل تقسیم می شود.

شیشه های سکوریت رنگی ساده معمولا برای درب های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند و به صورت دو رو نما هستند، اما شیشه سکوریت رنگی لاکوبل برای دیوارپوش های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک رو مورد استفاده قرار می گیرد و برای شیشه های رومیزی هم شیشه را توسط دستگاه برش CNC  برش می دهیم و سپس رنگ موردنظر خود را روی آن پیاده سازی می کنیم.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

قیمت شیشه سکوریت رنگی

قیمت شیشه سکوریت رنگی حدودا سی درصد از شیشه های سکوریت شفاف بیشتر است که دلیل افزایش قیمت آن ، افزایش ترکیبات شیمیایی در ساخت شیشه سکوریت رنگی است ،.شیشه سکوریت رنگی در ضخامت های ۶ میل ، ۸ میل ، ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل و ۲۰ میل در نگین شرق تولید می شود که شیشه سکوریت ۱۰ میل بیشترین استفاده و کاربرد را در اغلب پروژه ها دارد .

کاربردهای شیشه سکوریت رنگی

در اجرای پارتیشن شیشه ای مدرن شیشه سکوریت رنگی کاربرد فراوانی دارد لذا در اکثر شرکت ها و خانه هایی که طراحی دکوراسیون داخلی شیشه ای پیاده سازی می شود نیاز به شیشه های طرح دار و رنگیست ، در طرح های جدید پارتیشن شیشه ای از شیشه سکوریت رنگی سه بعدی استفاده می شود و با استفاده از دستگاه چاپ روی شیشه تصاویر سه بعدی روی شیشه چاپ خواهد شد .

شیشه سکوریت رنگی

مدل های شیشه سکوریت رنگی

شیشه سکوریت رنگی دوجداره

شیشه های سکوریت دوجداره در اجرای پروژه هایی مانند UPVC  و پنجره دوجداره آلومنیومی و نمای ساختمان کاربرد دارد ، برای تولید این نوع شیشه ها می توان از شیشه های سکوریت رنگی ساده و رفلکس استفاده کرد .

شیشه سکوریت رنگی طرح دار

در شیشه های بین کابینتی از شیشه سکوریت طرح دار استفاده می شود ، با استفاده از دستگاه چاپ امکان چاپ طرح های سه ویا دو بعدی روی شیشه های سکوریت وجود دارد .

 شیشه سکوریت رنگی لمینت

برای تولید شیشه لمینت، ابتدا دو شیشه را برش زده و سپس برای سکوریت شدن داخل کوره قرار می گیرند در نهایت شیشه ها توسط لایه PVB به هم چسبیده می شوند ، شیشه سکوریت رنگی در ضخامت های مختلف ۶میلی تا ۲۰ میلی تولید و ساخته می شوند که هر چه ضخامت شیشه بیشتر شود مدت زمان بیشتری باید داخل کوره بماند.

شیشه سکوریت رنگی خم 

شیشه های خم رنگی در ساخت میز شیشه ای و اجرای پارتیشن شیشه ای نیز به کار می رود. برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه رنگی به حالت خم تبدیل شده سپس جهت سکوریت شدن  وارد کوره خواهد شد .

شیشه سکوریت رنگی رفلکس

نوع خاصی از شیشه سکوریت که برای شیشه های پنجره و درب نمای ساختمان کاربرد دارد شیشه سکوریت رفلکس نام دارد که خاصیت رفلکتیو دارد و در رنگ های برنز ، دودی ، طلایی و آبی تولید می شود ، شیشه سکوریت رنگی مانع دیده شدن داخل ساختمان می شود و خاصیت آینه ای دارد و به همین دلیل نمای ساختمان مسکونی با استفاده از این نوع شیشه ها اجرا می شود.

شیشه سکوریت رنگی کریستال

از نظر شفافیت شیشه های سکوریت رنگی به سه دسته سوپر کلیر، فلوت و کریستال یا اکسترا کلیر تقسیم می شود که دارای بیشترین شفافیت دربین شیشه کریستال رنگی دارای بیشترین میزان شفافیت می باشد ، شیشه سکوریت کریستال دارای وضوح بسیار بالا و مغز آبی رنگی است و برخلاف شیشه های سکوریت فلوت و سوپر کلیر که دارای مغز سبز رنگ است .

شیشه سکوریت رنگی بالکن

با توجه به فضای محدود ساختمان ها ، شیشه سکوریت بالکن موجب گسترش فضای ساختمان می شود لذا با اجرای شیشه سکوریت بالکن می توان فضای داخل ساختمان را به نوعی گسترش داد.

شیشه سکوریت رنگی میز شیشه ای

با توجه به فراگیر شدن نمای شیشه ای در ساختمان ها هر روز شاهد تولید وسایل خانگی شیشه ای هستیم که یکی از آن ها میز شیشه ای محسوب می شود و می توان با شیشه های سکوریت رنگی آن را تولید کرد .

شیشه سکوریت رنگی وایت برد شیشه ای

برای تولید وایت بردهای شیشه ای رنگی نیز از شیشه های سکوریت استفاده می شود به طوری که ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس توسط دستگاه چاپ روی شیشه رنگ خواهد شد .

شیشه سکوریت رنگی اسیدکاری شده

طرح جدیدی از شیشه های سکوریت رنگی که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

شیشه سکوریت رنگی گرد

با استفاده از دستگاه CNC  و MASTER  برای تولید شیشه های گرد رنگی با قطر بیش از ۱۰۰ سانتی متر وبرای شیشه های گرد با قطر کمتر از ۱۰۰ سانتی متراز روش دستی استفاده می شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

شیشه سکوریت رنگی هوشمند 

این شیشه های هوشمند با الکتریسیته عمل کنند و با قطع جریان برق از کار می افتند و طرح خاصی از شیشه های سکوریت که با استفاده از ریموت شیشه از حالت شفاف به مات و مات به شفاف تبدیل می شود ، این شیشه ها بیشتر در ایران مورد استفاده قرار می گیرند و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است و در کشورهای اروپایی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه سکوریت رنگی اکریلیک

در این مدل از شیشه های سکوریت با استفاده از قلم های نقاشی و رنگ اکریلیک روی شیشه ایجاد می شود .

نحوه سفارش شیشه سکوریت رنگی

شما می توانید جهت سفارش شیشه سکوریت رنگی در ابعاد شیشه سکوریت مختلف به نگین شرق از طریق تماس با شماره  ۰۹۱۲۹۵۸۹۴۹۷ در تماس باشید.

تمام مراحل ازمشاوره تا خرید و اجرا توسط تیم پشتیبانی نگین شرق انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *