شیشه تزیینی به شیشه هایی گفته می شود، که دارای نقش و طرح‌های مختلف است که با تکنیکهای مختلف بر روی آن کار می‌شود.

شیشه‌های طرح‌دار یکی از تاثیر‌گذار ترین عوامل در زیبایی بصری در فضاهای داخلی و خارجی محیط های مسکونی، تجاری، اداری، سالنها و تالارهای لوکس پذیرایی و… می‌باشد.

شیشه و آینه های تزئینی

یکی از پر استفاده ترین شیشه و آینه های دکوری درون طراحی داخلی می باشد که تحت عنوان شیشه و آینه دکوری درون طراحی داخلی تزیینی هم شناخته میگردد. به علت تنوع بالای رنگ و قابلیت استفاده ی گسترده ی این قلم شیشه و آینه درون فضاهای متفاوت، شیشه و آینه تزئینی توسط عموم مردم و همینطور معماران و طراحان داخلی مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته می باشد.

شیشه و آینه لاکوبل، برندی از شیشه و آینه تزیینی می باشد. شیشه و آینه تزیینی تقریبا درون هر فضایی نظیر مجتمع مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و … قابل استفاده می باشد.

شیشه و آینه چاپی (شیشه و آینه طرح دار)

این قلم شیشه و آینه را می توان دومین قلم شیشه و آینه های دکوری درون طراحی داخلی دانست. شیشه و آینه چاپی یا شیشه و آینه های طرح دار، بعد از شیشه و آینه های تزیینی، پرمصرف ترین قلم شیشه و آینه های دکوری درون طراحی داخلی هستند.

علت محبوبیت این قلم شیشه و آینه هم، قابلیت بالا و انعطاف آن درون طرح و نقش پذیری می باشد. هر طرح و نقشی قابلیت چاپ شدن بر روی شیشه و آینه را داراست و این سبب میگردد تعداد بیشماری به این فکر بیافتند که طرح مورد نظرشان را بر روی شیشه و آینه چاپ نمایند.

تعداد بیشماری از سازمان ها، کارخانه ها و نهادهای دولتی و خصوصی، برند خود بر روی شیشه و آینه چاپ و درون قسمت های مختلف نصب می کنند. درون دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی، شیشه و آینه های طرح دار را بخش های مختلف مانند آشپزخانه، حمام، نشیمن، اتاق خواب و … نصب می کنند. فروشگاه های مختلف نیز، شیشه و آینه چاپی را برای نمایش برند خود مورد استفاده قرار می دهند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *