شیشه داخلی

انواع بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای در مشهد

بالکن شیشه ای چیست؟

بالکن شیشه ای با توجه به نام آن، بالکنی است که با شیشه پوشیده شده باشد. همانطور که گفتیم شیشه ها برای جلوگیری از ورود باد، باران، گرد و غبار و … در قسمت های باز بالکن قرار می گیرند. شیشه هایی که در بالکن قرار می گیرد بایستی حتما مقاوم باشد تا در شرایط جوی مختلف از خود مقاومت نشان دهند و به راحتی نشکنند. شکستن شیشه ها و تکه های برنده آن برای افراد حاضر در بالکن خطرناک بوده و منجر به آسیب دیدن آن ها می شود.

زیبایی و جذابیت بالکن شیشه ای نسبت به پنجره های معمولی نیز در به کار گیری و نصب بالکن شیشه ای تأثیر گذار است. جذابیتی که انواع مختلف بالکن شیشه ای نسبت به پنجره معمولی دارد افراد را به استفاده از شیشه در بالکن مجذوب می کند.

تصور کنید بالکن شما کمی گرد باشد؛ در این حالت نمی توانید از پنجره برای بالکن خود استفاده کنید و بایستی از شیشه خم برای پوشاندن بالکن استفاده کنید که ملزم به استفاده از شیشه بالکنی هستید.

قیمت بالکن شیشه ای

انواع بالکن شیشه ای

شیشه بالکن نرده ای: این مدل از شیشه بالکن به صورت یک محافظ عمل می کند. می توان گفت به نوعی یک نرده برای بالکن است. امروزه برای محافظت از سقوط از ارتفاع، از ترکیب شیشه بسیار مقاوم و نرده استفاده می کنند.

بالکن شیشه ای بدون قاب: شیشه بدون قاب یا فریم لس نمونه هایی از شیشه بالکنی بدون قاب هستد که از پروفیل یا اتصالاتی در آن استفاده نشده است.

بالکن شیشه ای ریلی: این نوع شیشه بالکن فضای اندکی نسبت به دیگر مدل ها می گیرد. به طوری که یک ریل ثابت بر روی زمین نصب شده و پنل های شیشه بر روی آن حرکت کرده و باز و بسته می شوند. تمیز کردن این مدل شیشه نیز بسیار راحت تر است. 

بالکن شیشه ای تاشو: این مدل شیشه بالکنی، شبیه به پنجره های آکاردئونی هستند که در هنگام نیاز می توانید آن ها را به یک طرف جمع کنید.

بالکن شیشه ای گرد یا خمیده: این مدل شیشه ها نمونه های امروزی و مدرنی هستند که غالبا برای خانه های لوکس، پنت هاوس و یا هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه خم را ابتدا اندازه گیری کرده و سپس به شیشه سکوریت برای بالکن تبدیل می کنند و  آماده برای نصب در خانه ها می کنند.

قیمت بالکن شیشه ای

مزایای بالکن شیشه ای

  • عایق قوی برای ورود سرما، گرد و غبار و آلودگی هاست.
  • از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.
  • بر روی انواع مدل ها و متراژ بالکن قابل پیاده سازی است.
  • امنیت ساختمان را افزایش می دهد.
  • فضای کمی اشغال می کند.
  • از نفوذ آب باران و برف به داخل بالکن جلوگیری می کند.
  • با توجه به سلیقه شخصی شما قابل شخصی سازی است.
  • در انواع رنگ ها و طرح ها قابل پیاده سازی است.
  • ایمنی و مقاومت آن به دلیل استفاده از شیشه سکوریت بالاست.

نصب و راه اندازی بالکن شیشه ای در مشهد

بعد از به اتمام رسیدن مراحل برشکاری و مونتاژ قبل از نصب، با شما تماس گرفته خواهد شد و تاریخ نصب و راه اندازی دقیق و زمان مورد نظر به شما اطلاع داده خواهد شد. قبل از نصب، مطمئن شوید که فضای کافی مشخص برای حرکت و نصب شیشه بالکن ریلی تاشو در بالکن  یا تراس جهت کار و نصب محیا باشد. به طور معمول تنها یک روز نصب پانل های شیشه ای در محل شما طول خواهد کشید، اگر بالکن بزرگ و یا شرایط کار و نصب پیچیده و سخت باشد زمان نصب و راه اندازی بیشتر نیاز دارد. همچنین برای آگاهی از قیمت بالکن می توانید به صفحه قیمت بالکن شیشه ای مراجعه نمایید .

 توجه داشته باشین سیستم بالکن شیشه ای ریلی تاشو ( شیشه بالکن جمع شو ) موقع نصب بصورت روکار بوده و هیچگونه تخریب روی نما یا دیوارهای ساختمان ایجاد نمیکند.

پس از پایان کار نصب و راه اندازی و آماده شدن سیستم، کارشناسان فنی شرکت نگین شرق آموزش عملی و دستورالعمل های لازم جهت چگونگی استفاده از شیشه بالکن ریلی تاشو را به شما آموزش می دهند.

سیستم های شیشه ریلی بالکن بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی وارداتی و محصول کشور ترکیه می باشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع شیشه سوپر کلیر سکوریت (شیشه نشکن) گرید A+ ایمنی شرق میباشند. همانطور که در بالا اشاره شد در سیستم تراس شیشه ای ریلی تاشو پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین موجودی شیشه با ما تماس بگیرید

محصولات نگین شرق
شیشه دوجداره
شیشه دوجداره
شیشه سکوریت
شیشه سکوریت
قیمت شیشه ضدگلوله
شیشه ضد گلوله
شیشه لمینت
شیشه لمینت
شیشه خم
شیشه خم
شیشه هوشمند
شیشه هوشمند

author-avatar

درباره هانیه احمدیان

دوستدارحوزه تولید محتوا و سئو. نگین شرق، سایتی در حوزه شیشه و نمای شیشه ای است. بزرگترین هدفم در نگین شرق انتقال مفاهیم در حوزه شیشه به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *